Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '14

 
Kategori
Deneme
 

Rengarenk uçurtmalarda umut yolculuğu

Bir umut yolculuğu ile başladı.
Hayat bir umut yolculuğuyla başladı evet, içerisinde pembe hayaller barındıran ,rengarenk uçurtmalar uçuran umut yolculuğu misali..
                

Hayalini kurarsın tüm ruhunla sonrasında kendini kurduğun serüvenin içerisinde bulursun. Adım adım yaklaşmaya başlarsın, kimi zaman serüvenin içerisinde koşarsın ipin ucunu tam tuttum hayallerimi rengarenk uçurtmalar gibi göklerde sallandırcağım derken seni tekrar göğe doğru bir koşuşturmaya sürükler.. Fakat sen mantığında onu kurmuş, kalbine ve tüm ruhuna bu hayal serüvenine inandırmışsın ki vazgeçmek ne mümkün. Olması gereken de bu ya vazgeçmemek, devam etmek.. Adım adım yürüdüğün hayallere zamanla koşuyor olmak bazen de hayaller serüveninde rengarenk uçurtmayı göklerde uçurmak adına kaybolursun. Bazen pes eder, yoruldum dediğin an gözyaşlarına boğulur, sonrasında gözyaşlarından güç alarak yeniden başlarsın yolculuğuna veya kaldığın yerden devam ederek..Bir umut yolculuğu değil midir bu ?


Sonunda gitmek istediğim rengarenk uçurtmaların göklerde uçtuğu,pembe hayallerin var çünkü, kim ulaşmak istemez ki ,ama nefesin dayanmaz, vücudun tepki gösterir çok fazla direnmedin mi diye, ama kalbin ona inat sana tekrar bir umut sinyali gönderir... Devam etmek hakkın değil mi? Hayallerine az kaldı ne kaybedeceksin ki?..diye..Aslında kaybettiğin çoğu zaman umutların sevincin olur seni hayata bağlayan sevincin.. kimi zaman da kaybedeceğin çok şey vardır.. Ama kalp devam et der. Ta ki yolculuğun bitmiş sonunda kazanmış ve kalpten büyük sevinci yaşamışsındır ya da derinden bir iç çekişle buraya kadar demiştir kalbin sana..

İşte böyle uzun , güç bir dünyadır umut yolculuğun..

 
Toplam blog
: 22
: 114
Kayıt tarihi
: 13.06.14
 
 

Kocaeli Üniversitesi Kozmetik/ Kimya İlaç Sektörü  ..