Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '08

 
Kategori
Blog
 

Renkli bloglar

Renkli bloglar
 

Blog yazmak temelde bir hobi niteliğinde tamamen amatör uğraş, diğer blog yazarı arkadaşların yazdıklarını okumak da insanın oldukça keyifli zamanlar geçirmesini sağlıyor, yani amatörce günce tutuyoruz net üzerinde, bu olanağı sağlayan milliyet gazetesine de ne kadar teşekkür etsem azdır diye düşünmeden edemiyorum.

Amatörde olsak gerçekten çok güzel yazılmış dediğim yazılar var blog yazarı arkadaşların yazdıkları arasında ama ister istemez okunma sayısına gidiyor gözüm ve gerçekten üzülüyorum, bu yazı çok daha fazla kişi tarafından okunmalıydı diyorum kendi kendime, açıkçası, tabi ki bilirkişi değilim ama bazı beğenmediğim yazıların yüksek okunma sayıları ile çok beğendiğim yazıların cılız okunma sayıları arasında kıyaslama yapıyorum ve gerçekten ümidim kırılıyor bu anlamda.

Acaba iyi bir yazının okunma şansını yükseltmek için yazıya konulacak başlık ve yazıya ait resmin seçimi yazının okunmasını çok etkiliyor mudur sizce ? etkiliyorsa bu etki ne kadardır acaba ?

Bilmem ?....

Saglıcakla kalın..

Ünal Türkmen

 
Toplam blog
: 39
: 867
Kayıt tarihi
: 25.07.08
 
 

Aşçılar diyari Mengen’ de doğdum, lise tahsilimi Bolu’da, üniversite tahsilimi Adana’da yaptım. İş t..