Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Necip Köni - Adana / TR

http://blog.milliyet.com.tr/necipkoni

10 Ağustos '08

 
Kategori
Blog
 

MB yazarlarından (mamut) Celal - İstanbul

MB yazarlarından (mamut) Celal - İstanbul
 

***NECİP KÖNİ'nin KARİKATÜRÜ***Çizen:(mamut) CELAL BEY..(MB) Milliyet Blog YAZARI - İSTANBUL / TR


Sevgili (MB) Milliyet Blog ve Antidepresan T.A.Ş Arkadaşlarım...!

Tek kelime ile "SÜPER+SÜPER=(mamut) CELAL bey..! Çizgileri bana göre çok özellikler neşreden bir karikatür sanatçısı, yani süper karikarürist...!

Özellikle ben kendisinden rica ettim, beni nasıl görüyor ve hissedebiliyorsan, o şekilde çiz diye. İnanır mısınız bu kabiliyet değişik türden bir kabiliyet, bence mutlaka ve mutlaka bir dergide veya bir gazetede çizmelidir diyorum.
Bütün basına da buradan sesleniyorum.Etrafınızda bir cevher var, farkında değilsiniz!

Bendenizin İstanbul ziyaretleri, kendi işimin dışında fırsat buldukça devam ediyor.(MB) Milliyet Blog yazarlarımızdan, sevgili arkadaşım (mamut) Sn.Celal beyle de yüz yüze tanışmak, yine Celal beyin daveti üzerine, Büyükada'daki evinde gerçekleşti.

"Ah benim güzel İstanbul'um" düşünceleri ve hayalleri ile Bakırköy-Kabataş-Büyükada seferini yaparak, (mamut) Celal beye kavuştum eninde sonunda Büyükada vapur iskelesinde.Celal bey çok samimi, çok cana yakın ve çok espirtüel bir kişiliğe sahip, bütün dolaştığımız Büyükada esnafı ile o kadar iç içe samimiyet kurmuşlarki, bütün dükkanların kapıları Celal beye sonsuza kadar açık havasını sezinledim, esnafların (dükkan sahiplerinin) ifade ve davranışlarından.Celal ağbey canın sağolsun diyenden tutunda, ağbey yeterki sen emret diyen esnafa kadar hepsininde sevgili Celal beyi sevdiklerini gördüm. Susun! Kimseler duymasın sanki birazcık da kıskanır gibi oldum, çaktırmadan :))) "Helal, Adana'lı Celal" misalinden burada, size biraz döktürmem gerektiğini hissettim.

Bendeniz, işim gereği (Yabancılarla çalışmanın alışkanlığı ile) Celal beye aşağı yukarı her olayda "Çok çok teşekkür ederim" cümlesini kullandığım için (Herhalde biraz fazla abartılı ve sıkıcı göründüki bu cümle) bana dönerek, yahuu abi (ağbey) bırak şu teşekkür etmeyi, her teşekkürüne, benimde sana "Birşey değil" demem gerekecek, gel sen bu işden vazgeç, ben sana toptan ve peşinen "Birşey değil" değimde, bari sen bu "Teşekkür" kelimesini gel artık kullanma, anlaştıkmı..? dedi.Fakat ne mümkün, bir kere benim dilim alışmış bu lisana, terketmek imkansız..!

İki günlük Büyükada ziyaretimde, sevgili Celal bey beni evinde mükemmel bir şekilde misafir ettiler, kendileri ile yüzdük, yemek yaptık (iki yaz bekarı gibi), derinlemesine ve çok koyu sohbetlere daldık, kritikler yaptık, o karikatür resimleri çizdi (bana ait) bende yanında asistan olarak onu özenerek ve imrenerek seyrettim.

Böyle bir blog arkadaşım olduğu için çok mutlu ve memnun oldum.Sevgili (mamut) Celal bey, mizahı ve sanatı tamamen içine sindirmiş ve mütevazi kişiliği beni çok büyüledi doğrusu.Şahsen ben sizlere şunu demek isterim.
Bir (MB) Milliyet blogcusu olarak, İstanbul'da oturupda, şayet sevgili (mamut) Celal bey ile hala tanışmadıysanız, çok büyük kayıpdasınız diye rahatlıkla bunu sizlere söyliyebilirim dostlar !

Demekki İstanbul'un içinde de böyle pırlanta gibi kıymetli cevher insanlarada rastlanabiliyor olmanın sevinci ve mutluluğu ile Büyükada-İstanbul serüvenimde, sevgili (mamut) Celal bey sayesinde noktalanmış oldu...

Sizlere bol bol sevgiler ve saygılar sunarım, efendim...

NECİP KÖNİ - İSTANBUL / TR

*RESİMLER* (mamut) CELAL bey
*FOTOĞRAFLAR* Necip KÖNİ

 
Toplam blog
: 298
: 8548
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

Necip KÖNİ - İnşaat Mühendisi olup, güzel sanatlar onun bir hobisidir. Resim yapmak (karakalem çalış..