Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '09

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Rock'n Coke '09

Rock'n Coke '09
 

Uzun yorgun bir günün ardından sırt cantama asılıp hayatımın ilklerini yaşamaya devam ediyorum... Festivalde kamp kurmak gibi... Hem de rock festvali... Üstelik rock müzik bile dinlemez iken... :) Gittim. Gördüm. Gezdim. Offff harikaydı... Her ne kadar 3gün duş alamasamda, kıyafetlerim sadece bi kaç saat temiz kalsada, kremlerim yanımda olmasada, hatta koltuk altı deodorantıma girişte güvenlik el koysada, gece yarısında üşümeye başlayıp güneş doğar doğmaz parlak ışığın çadırdan süzen sıcaklığı yakarak beni uyandırsada, çığlık çığlığa çekiçe binerek kusma tehlikesi atlatmış olsamda, burnumu tıkayarak tuvalet ihtiyacımı gidermiş olsamda, çılgınlar gibi dans ettikten sonra ayaklarım su toplasada güzel bir haftasonu geçirdim.

Rock'n Coke 2009 İstanbul Parkta 15 bin kişilik kamp alanı ile gençleri müzikle biraraya getirdi.
Cuma gecesi DearHead'la başlayan gecenin ardından cumartesi Juliette Lewis favorim oldu. Nine Inch Nails süperdi. The Prodigy ise kırdı geçirdi. Pazar günü ise ilk kez dinlememe rağmen Bulgar grup D2'yu çok beğendim. Gecenin sonunda Linkin Park resmen sahneyi inletti. Festivale damgasını vurdu. Üstelik Türk Bayrak'lı jestleri taktire değerdi. Yerli gruplardan Aylin Aslım , Duman, Emre Aydın, Manga vs Cartel, Hayko Cepkin'i dinledim. Badem'i görmek istiyordum ama olmadı... Ana sahne, zero sahnesini gölgede bıraktı.
Ben daha yumuşak tonlarda sakin müzikleri severim. Ancak zaman zaman değişiklik iyi gelir. Gençseniz, genç ruhlu iseniz...

 
Toplam blog
: 93
: 565
Kayıt tarihi
: 01.07.06
 
 

Sanatla ilgileniyorum. Işık olan yerde zaten beyaz vardır. Karanlıkta kalanlar siyahtır. Renkler ..