Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Rolüm, tanımım, anlamım yok

Rolüm, tanımım, anlamım yok
 

Bu sahnede de benim rolüm yok Ki zaten bu hikayede tanımım yok


Saçmalıklarım diz boyu
Yılgınlıklarım diz boyu
Nasır tutmuş bi beden
Yosun tutmuş bi ten
Açılmıyor kapılar kör kilit
Hayat
Beni burda bırak ve çekil git

Kıyılıyorum lime lime, kör testerelerle
Kanım çekilmiş bedenimden kanayamıyorum bile!
Peyda olmuş fütursuzluklar sarmaladıkça etrafımı
Tastamam köreldiğimin resmidir
Duyarken çalan kırmızı çanları

Bu hikayede benim tanımım yok
Ki arama boşuna anlamım da yok
Gözüm kör kulağım sağırlaştı

İnatla beklerken sıramı
Olur belki bir ihtimal diye tuttuğum duaları
Ağaç oldum da
Üstüne kaç mevsim devirdim unuttum sayısını

Hayat dediğin kırmızı bir baharmış
Rüzgarı yakar, güneşi boğarmış

Saçmalıklarım diz boyu
Yılgınlıklarım diz boyu
Nasır tutmuş bi beden
Yosun tutmuş bi ten
Açılmıyor kapılar kör kilit
Hayat
Beni burda bırak ve çekil git

Bu sahnede de benim rolüm yok
Ki zaten bu hikayede tanımım yok
Ki arama da boşuna anlamım da yok


“DOĞUMUM ANAMA HAMMALLIKTI, YAŞAMAM BANA…
ÖLÜMÜM BİLE HAMMALLIK; CENAZE ALAYINA!”

 
Toplam blog
: 103
: 459
Kayıt tarihi
: 11.07.07
 
 

Hayatta bir kez gittiğinde asla geri dönmeyecek üç şey zaman, sözcükler ve fırsat hayatta hiçbirzama..