Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '17

 
Kategori
TV Programları
 

Romantik Komedinin En Güzel Hali: My Love, My Bride

Romantik Komedinin En Güzel Hali: My Love, My Bride
 

Romantik komedi filmlerine ve dizilerine karşı zaafım var benim, özellikle de Kore yapımı olanlarına. Uzun zamandır izleyecek romantik komedi filmler arıyordum ama sanırım sevebileceğim bütün güzel romantik komediler 90'larda kaldı. Uzun zamandır izleyecek romantik komedi arıyorum hatta oyuncuların oynadıkları dizileri filmleri falan inceliyorum ama gözüme çarpan bir tane bile film bulamıyorum. Ararsın bulamazsın aramadığın bir zamanda çat diye karşına çıkar işte murhpy kanunu gibi. Instagram'da keşfet bölümünde bu filimden kısacık bir video gördüm. Filmin adından konusuna baktım ve işte romantik komedi filmi. Uzun arayışlardan sonra sonunda düzgün bir romantik komedi çıkınca bir mutlu oldum. Arada nadiren de olsa böyle ufak şeylerden de mutlu olabiliyorum ama tek sorun kısa sürüyor. Neyse, filmi izledim ve izlerken çok güldüm. Yani hayatın içinden sıradan bir konu hakkında bu kadar eğlenceli film yapabilmişler. Ben çok güldüm izlerken eminim sizde beğeneceksinizdir.

Filmin Fragmanı:

https://www.youtube.com/watch?v=lTu5kv92umM

Filmin Profili:

Yönetmen: Lim Chang-Sang

Senarist: Lee Myung-Se, Kim Ji-Hye, Min So-Yeon

Yapımcı: Byun Bong-Hyun, Shin Youn-II

Görüntü Yönetmeni: Choi Joo-Young

Yayın Tarihi: 8 Ocak 2014

Süre: 111 dakika

Tür: Romatik, Komedi

Konusu:

Film yeni evli çiftin hikayesini anlatıyor. Young-min (Cho Jung-Seok) evliliğinde balayı sürecinde sıradan bir kocadır. Min-Young (Shin Min-Ah) ise zeki bir eşdir. Balayı dönemini takiben, birbirleri ile çekişmeye başlarlar. Onlar ilişkilerini sürdürmek için çabaladıkça sevginin aslında ne olduğunu öğrenirler.

Oyuncular:

Cho Jung-Seok - Young-min

Shin Min-Ah - Min-Young

Seung-Hee - Yun Jung-Hee

Ev Sahibi - Ra Mi-Ran

Dal-Soo - Bae Sung-Woo

Ki-Tae - Lee Si-Un

Jung-Jin - Ko Kyu-Pil

Joon Soo - Seo Kang-Joon

Pan Hae-II - Jeon Mu-Song

Film hakkında görüşlerimi yazabilirim artık. Film aslında başrollerinde Joong-Hoon ve Choi Jin-Shil'in oyandığı 1990 yılında çekilmiş olanın yeniden çekilmiş hali yani 2014 versiyonu. 

Çok fazla Kore yapımı film izlemediğim için bu tip filmlerde sahneler ne kadar açık bilemiyorum. Fakat Kore dizilerinden izlediğim kadarıyla -Kore dizileri ile karşılaştırınca- bu filmde yani şimdi cesur demeye dilim varmıyor, Allah var yukarıda. Bir erkeği boxer'ı ile bir Kore yapımı filmde dizide görmeye alışık değilim, sırf mevzu iç çamaşırı değil ya neyse

 En güldüğüm sahnelerden birisinde Youn-Min evliliğinden bir süre sonra gözü dışarı kaymaya başlar, sürekli başka kadınlara ilgi duymaya başlar. Başka kadınları arzular. Yine böyle günlerden birinde Kamu Hizmetinde ofisinde çalışırken iş arkadaşının göğüslerini dikizler. Evet bildiğimiz dikizliyor. Yan taraftan başka bir kadın geçer, şort giymiş. Kadınlarının bacaklarına bakar ne kadar güzel diye. Hem kendine bu halinden dolayı kızıyor, ben daha saf kadınlardan hoşlanırım diyor. Daha sonra göğüslerine baktığı iş arkadaşı kız yanına gelip bir şey soracakken, adam bir anda kendini savunmaya geçer. Bakmıyordum fotokopi çekiyordum der, kız anlamaz tabi. Sonra masada kız buna bir liste gösterirken, Young-min bir anda kızı etkilemeye çalışır. Etkilemek için de Che Guevera'nın nereli olduğunu sorar. Kızın cevabı muazzamdı. "O ne, yenilir bir şey mi?" diye cevap verir. Sonra Young-min neden bu aptal kızı etkilemeye çalışıyorum der. Sonra kız buna listesinde iki tane yaşlı insanın olduğunu bunların telefonuna cevap vermediğini söyler. Min-young geçiştirir, bir kaç kez daha ara. Açmazlarsa evlerine kontrole giderim der. Sonra kendine pislik, zavallı ihtiyarlar ölmüş olabilir ama senin tek umursadığın bu cahil kızın göğüsleri der.

Yine bu sahneye benzer, yine Young-min'in cinsel isteği tavan yapmışken çok eski bir kız arkadaşına rastlar. Kadın bunun eskiden en yakın arkadaşlarından biridir ve şu anda da arayı kapatmaya çalışıyor, aynı zamanda Young-min'e ilgisi var. Bunların ikisi şarap içerken Young-min bir anda kadınla yakınlaşsam mı diye düşünür. Hoşuna gitmezse şaka yapmış gibi yaparım der. Bu arada kadının vücudunun taş gibi olduğunu düşünmesinden aldığı cesaret ile önce karşısında otururken yanındaki sandalyeye geçer. Tek gecelik bir şeyi ciddiye almaz değil mi der, elini tutmakla başlar. Kadın elini itmeyince bir sonraki hamleye geçmeyi düşünür, sonra kadına sana aşıktım çok güzelsin der. Sonra bir anda kadının evine giderler, kadın üstünü değiştirmek için odasına gider. Young-min onu beklerken bir an tereddüte düşer. Niye bu kadar kolay oldu, Min-Young ne olacak diye düşünür. Sonra kadın odaya çağırır ve odaya girince bu kadar hazırlanmış bir kadına hayır demek ayıptır der. Tam kadını öpecekken kadına karısının adını söyler. Tabii kadın kızar ve Young-Min eve tıpış tıpış geri döner.

 Min-Young'un ise tek derdi adamın tuvalette çişini yaparken klozet kapağına damlatması ve çok dağınık olması. Ne kadar gerçekçi değil mi?! Hatta bir sahnede evlendim mi, evlat mı edindim belli değil gibisinden şeyler söyledi. O da aslında çok güzel resimler çizen birisi ama şu anda sadece resim öğretmenliği yapıyor. Çalıştığı yere bir gün sanırım konuk öğretmen olarak üniversiteden bir arkadaşı geliyor. Bir cafe'de oturup konuşurken konu eskilerden açılıyor. Arkadaşı ona eskiden sevgili olduğu adamla hala görüşüp görüşmediğini ikisinin ayrıldıktan sonra adamın Min-young'a geri döneceğini söylediğini söylüyor. Hatta şu an konserler verecek kadar ünlü olduğunu detaylarını da internette bulabileceğini söylüyor. Min-young bunları duyunca tabii aklı karışıyor. İnternetten konser bileti alıyor ve kocasına arkadaşıyla konsere gideceğini söylüyor. Konseri izledikten sonra adamla karşılaşıyorlar ve adam buna hala ilgili. Min-young evli olduğunu ama kocasının ona ilgi göstermediğini söylüyor. Sonra aslında Young-min olan bir anısını bu adamla olduğunu sanarak o anıdan bahsediyor ama adam uzun zaman olduğunu bu anıyı hatırlamadığını söylüyor. Min-young biraz hayal kırıklığına uğruyor, sanırım istediği ilgiyi bulamıyor.  

 Yine okuldan eski arkadaşı ile konuşurken bir kırmızı tshirt anısının aslında kocası ile olduğunu söylüyor arkadaşı. Min-young kocası ile kavgalarının artık rutin hale gelmesinden yakınıyor, hayatında pek ederinin olmadığını düşündüğünü söylüyor. Aslında bu rutin hale gelen kavgalar evliliğin rutin hali. Bir süre sonra kavga etmek normal bir şey hale geliyor.

 Bu sahneler benim filmde en sevdiğim sahnelerdi. Zaten sonunda da gerçekten anlamlı bitince daha çok sevdim. Yani aslında filmde öyle buram buram romantik kokan sahneler yoktu, bir çiftin evliliğini izledik. Hayattan bir konuydu ama güzel işlenmişti. İzledikten sonra evlilik korkutucu ama aslında güzel de diye düşündüm. Oyunculara gelirsek, Young-min'in arkadaşları rolündeki oyuncular diziyi alıp götürdü baya güldürdü. Başrollerin uyumu ise çok güzeldi, izlerken sanki gerçekten çift gibiydiler. Cho Jun-seok'ın filmdeki mimikleri ve karakteri çok iyiydi, aslında çok sevecen bir kocaydı. Shin Min-ah ise sanırım evli bir kadın rolünde oynamak için doğmuş, kocasından şikayet ettiği ve evi temizlediği sahneler çok doğaldı. Ben ikisini başka filmlerde ve dizilerde de izlemek isterim, yani yine ikisini aynı dizide izlemek isterdim. Çünkü ikisi de romantik dizi ve filmlere çok yakışıyorlar. Film hakkında anlatacaklarım bu kadardı, umarım izleyip seversiniz. :)

 
Toplam blog
: 31
: 1276
Kayıt tarihi
: 29.04.15
 
 

Işık Üniversitesi, Uluslararası İlişkiler mezunuyum. Erken mezun olmuş biri olarak mesleğime henü..