Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '13

 
Kategori
Siyaset
 

R.Tayip Erdoğan nasıl devrilir?

R.Tayip Erdoğan nasıl devrilir?
 

YUMURTAMI TAVUKTAN ÇIKAR TAVUK MU YUMURTADAN? Bu sorunun altından kimse çıkamamış. Bir de bu insanların zeki olduğu söylenir. Kendini en zeki insan zannedenler bile bu cevabı verememişler.

İşte cevabı: Tavuktan yumurta çıkar, yumurtadan ise civciv. Tavuk civcivden olur. Bu soruyu soran kendini çok akıllı zanneder. Ben bunun cevabını hep söylerim. Ama burada yazmak şimdi nasip oldu. Çok zeki biri de değilim.

Şimdi ben soruyorum: AKP’mi Gülen’i büyüttü yoksa Gülen mi AKP’yi?

Gülenden bir hamle daha bekliyorum. Ama başarılı olacağına hiç ama hiç ihtimal vermiyorum. Çünkü Erdoğan a vuruldukça büyüyor. Bunu hala göremediler. Millet AKP ye değil Erdoğan a oy veriyor. Hele de bugünkü sosyal medya var olduğu sürece mümkün değil. İsrail ile birlikte olup Erdoğan’a karşı kim savaş açarsa sonuç belli ve kesindir. Erdoğan bu duruşuyla galip gelir.

Erdoğanı devirecek olan ondan daha adil ve daha büyük hizmetkar olduğunu iddia ederek ortaya çıkmalıdır.

 
Toplam blog
: 358
: 1023
Kayıt tarihi
: 03.09.08
 
 

  Ne elimde garantim var ikinci bir soluğu almaya Ne aklım erer dünyayı yıkıp ta yeniden ya..