Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '09

 
Kategori
Şiir
 

Rubailer 1

Rubailer 1
 

-I-

Sözüm her kulağa aynı söz değil,

Sözümün anlamı bilki az değil.

Hele bir yürekten çağır yanına

Bir anda dolar içine, yol uzak değil.

(Temmuz 98)

....

- II -

Onun adı pervane.

Ateşe gelir döne döne.

Aldırmaz hiç yanacağına

Belli ki, aşık ateşe.

(Temmuz 98)

......

- III-

Aşığım, lakin sanma sana.

Senin içinde bir sen varya işte ona.

Aşık olanı ben sanıp aldanma.

Benim içimdeki ben, lal çığlıklarla yanmakta.

(Temmuz 98)

.....

- IV-

Seni orda sanar, göğe bakardım.

Yanıbaşımda buldum şaşırdım.

Elimi uzattım tutmak için,

Kayboldun, anladım, yeter yanmadım.

(Temmuz 98)

.....

-V-

Beden seçimini yapmış doğuştan

Ruh kalır arada, derki "Ne yapsam!"

Dünya nimetleri çeler aklını,

"Gafil" diye fısıldar biri kulağından.

(Temmuz 98)

......

-VI-

Nerede, nerede, sözüm nerede?

Sözü söyleyecek özüm nerede?

Siyah, mavi, yeşil, renk yalnız perde,

Gerçeği görecek özüm nerede?

(Temmuz 98)

.....

-VII-

Boşluk içinde boşluk.

Ne doldurur içini düşündün mü?

Dünya gerçek demek sarhoşluk,

Ondan ötesini gezip gördün mü?

(Eylül 98)

.....

- VIII-

Her gördüğün ışığı

Kendinden doğar sanma.

Kimi yıldızdan parlar

Kiminin aslı lamba.

(Ekim 98)

.....

- IX -

Bir gün, sana kim olduğunu anlatacağım

Gözlerin ışıl ışıl parlayacak.

Herşeyi anlatıp dışarı çıkacağım

Yüreğin alev alev yanacak.

(Ekim 98)

.....

-X-

Dün gece beraber seni andık

Anarken biraz sohbete daldık.

Anladım ki sana kavuşmaya var

Şarap şişede kaldı, Hayyamla kandık.

(Temmuz 98)

......

- XI-

Gözlerimi kapattığımda hep karanlık değil gördüğüm

Belki bundan farklıyım, belki bundan kördüğüm.

(Ocak 99)

.....

-XI-

Ben özün peşindeyim

Bir deli, bir avareyim.

Neyleyim bu dünyayı

Çağırında geleyim.

(Haziran 99)

 
Toplam blog
: 31
: 334
Kayıt tarihi
: 02.10.09
 
 

Merhaba, Sosyoloji eğitimi aldım. Eğitim alanında çalışıyorum. Fikirlerini, duygularını başarıyla ..