Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ekim '18

 
Kategori
Deneme
 

Ruh İkizim

Ruh İkizim
 

Zihnimde çılgın insanlar var. Konuşan, haykıran, görüşen, sorgulayan, ağlaşan.. Kelimelerden kurduğum, kurguladığım yaşamlar var. İç konuşmalarım dökülüyor harflere. Ben burada yaşıyorum, onlar da orada. Sanki arada görünmez bir perde var da, kelimelerden şekillenen bir sahte dünyayı arkada bir kuklacı gibi oynatıyorum. Sahnede coşku dolu hayali hayatlar var. Bir de onları oynatan yönetmen.

Onlar benim kahramanlarım. Seviyorum ve kolluyorum onları. Değersiz yaşantılarıma renk katan figürler. Durağan serüvenime can katan can yoldaşlarım. Bir sihirli dünya şekilleniyor parmaklarımın ucunda ve onları yaratan benim. Bir çeşit Tanrı yani.

Tanımladığım, ruhuna anlam ve sevecenlik kattığım kahramanıma hayranlık duymaya başladım. Ona meyletmeye başladım. Tam da idealimdeki gibi. Benim hoşlandıklarımdan hoşlanıyor. Benim ilgilendiklerimden ilgileniyor. Benim zevk aldıklarıma deli oluyor. Huylarımız bu kadar mı uyuşur? Hınk demişim de burnumdan düşmüş sanki. Yani, "ruh ikizim" de diyebilirim. Hani bir sevgili tipi tarif et deseler. Aha işte orda!

Bir de sevdalısı var romanlarda. Gizli gizli bu da, ondan hoşlanıyor. Hoşlanıyor keratadan. Araları da gayet iyi. İçtikleri su ayrı gitmiyor. Birlikte pek çok maceraya girip girip çıkıyorlar. Roman onların romanı. Gönüllerince yaşıyorlar. Hayatın tadını çıkarıyorlar.

Gelgelelim benim sinirlerim tepemde. Kıskanıyorum onu. Benim zihnimin bir ürünü o. Ben ilmik ilmik döktüm satırlara onu. Benimki bir kaçıştı belki hayattan. Yazmak, ve içimdeki duyguları dökmek bir tutkuydu benim için. Dilimin döndüğü, zihnimin kurduğu kadarıyla hayali dünyalar yaratıyordum. Mutluluğu özgürce yaşadığım bir alandı kurgularım. Sergiliyordum sakınmadan duygularımı, heveslerimi, arzularımı, ideallerimi.

Şimdi bir açmazdayım. Yazmayı bırakmayı planlıyorum. Kendimle böylesine çatışmayı hiç beklemiyordum. Kendi kazdığım kuyuya düştüğümü anlıyorum. Çelişkiler ve açmazlar hayatım benim. Melankolik ve platonik bu aşktan kurtulmalıyım. Bu ümitsiz aşktan sıyrılmalıyım. Daha fazla acı çekmek istemiyorum.

Ya da, ne biliim. Yeni bir romana başlanabilir. Daha çok aksiyon içeren bir roman. Daha heyecanlı, daha maceralı olabilir. Dur, şimdi kastı hemen hazırlayayım.
Bakalım ortaya neler çıkacak?

Gürsel Selçuk #gumanji

 
Toplam blog
: 20
: 459
Kayıt tarihi
: 30.12.07
 
 

Mayıs 2010'dan itibaren TUVA Sanat Atölyesinde Spiritüel Güçleri Geliştirme, Nefes Atölyesi, Holi..