Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

28 Şubat '10

 
Kategori
Felsefe
 

RUH Nedir?

RUH Nedir?
 

Ruh Nedir?

***

Yaşlı aklımla! ...

Yer yarılıyor içine karışıyorum

Gök yarılıyor göğe saçılıyorum

Her nedendir bilinmez,

Yerle gök oruçlu sanki;

Yemez

İçmez

Tükenmez.

''Ya Allah Ya Bismillah'' deyip de sunmak; etlisi, sütlüsü, türlü cümbüşüyle canlara

Azad etmek istiyorum bütün kölelikleri

Hatta yanında da yerden bitme efendileri

''Tövbe Bismillah''

''Tövbe Bismillah''

''Tövbe Bismillah''

Selamlıyorum ruhlardaki bütün kafesleri.

Zaman mı?

Mavi gezegende hiç bir şey hissetmeden sendeliyorum.

Ruh gibiyim yani!

Kayıtlara şöyle geçsin istiyorum!

Yaşarmış gibi olanlardan hani!

Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..