Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Rüya

Rüya
 

Bugün bir rüya gördüm

Sevdiğim kadın çağırmış

Gittim, bekledim biraz

Geldi, güneş doğdu sanki yağmurlu havada

Önce konuştuk biraz gözgöze gelmeden

Sonra oturduk bir yerde birşeyler içtik

Sağanak yağmur altında yürüdük aynı şemsiyenin altında

Koluma girdi,tıpkı hayallerimdeki gibi

Sonra yağmur vururken cama başını göğsüme yasladı

Saçlarını okşadım

Ellerini tuttum sımsıkı

Öptüm koklaya koklaya

İçime çeke çeke kokusunu öptüm

Zaman dursun istedim o an

Ayrılırken gözlerinden akan yaşlar içime aktı sanki

Uyandım sonra

Ama kokusu geliyordu hala burnuma

Sanki gerçekmiş gibi

Kapadım gözlerimi,devam edebilmek için rüyama

Sımsıkı kapadım kaldığımız yerden devam edelim diye

Olmadı

Rüya bitti

Ama kokusu gitmedi

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 89
: 491
Kayıt tarihi
: 06.09.09
 
 

Sakaryalıyım. Evliyim. Özel bir şirkette çalışmaktayım. ..