Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Kendim için bir şey istiyorsam, namerdim! Dava, yalnızca kadınları mutlu edebilmek!...

Kendim için bir şey istiyorsam, namerdim! Dava, yalnızca kadınları mutlu edebilmek!...
 

Desenize, bundan böyle cumartesi sabahları çalışan erkekler yaşadı! Çünkü cumartesileri saat 11, kadınların libido saati!


Milliyet.com.tr’nin kişisel bakım sayfasında okuduğum bir spot haberde anlatılan bir araştırmaya bakılırsa, kadınların 4'te 3'ü cinsel hayatından memnunmuş, tatmin oluyormuş. O zaman bunca kadın ne diye psikoloğa, evlilik danışmanına, yaşam koçuna koşturup duruyor; işin orasını inanın ben de hiç anlamadım.

Libido ( cinsel istek seviyesi) sorunu yaşayanlarsa, hayatın stresinden, problemlere zaman ayıramamaktan, kendileriyle yeteri kadar ilgilenememekten yakınıyormuş. Bak bu oldu işte! Bu anlatılanlar biz erkeklerin de başına gelse, erkeklerin de  libidosu düşer elbette.

Modern çağın hastalığı stres, sadece libidomuzu düşürmekle kalsa iyi. Stresin fazlası; depresyona, mide ve kalp hastalıklarına, psikosomatik ( psikolojik kökenli ) hastalıklara da yol açıyor. İnsan yaşamının hem süresini kısaltıyor hem de kalitesini düşürüyor.

İnsanların kendilerine, ilgi, hobi ve problemlerine zaman ayıramaması, önce mutsuzluğa ardından da gereksiz sinir ve bolca mutsuzluğa neden oluyor. Yaşamın koşuşturması içinde kaybolan insan, önce kendine saygısını, sonra da hayatının anlamını yitiriyor.

Bu araştırmanın ortaya çıkardığı en önemli ayrıntıysa şu: Kadın libidosunun en yüksek olduğu zaman, cumartesi günleri sabah saat 11'miş. Cumartesi günleri saat 11’de, kadınların cinsel isteği tavan yapıyormuş!

Doğrusunu isterseniz, özellikle iş yaşamında en verimli görüşme ve toplantıların 11.00 – 13.00 aralığında yapıldığını biliyordum. İşin garibiyse, hem özel sektörde hem devlette öğle tatilinin 12.00 – 12.30 aralığında başlayıp 13.00 – 13.30 aralığında bitiyor olması… Yani yıllardır günün en verimli iş saatlerinin en az yarısını öğle tatillerinde geçiriyoruz milletçe. Bu, anlaşılması imkansız Türk garipliklerinden sadece biridir.

Daha fazla dağıtmadan konumuza dönecek olursak, bu araştırmayla öğrenmiş oluyoruz ki, kadınların libidosu yani cinsel isteği cumartesi sabahları saat 11’de zirve yapıyor.

Çalışma hayatındaki insanlarımızın özellikle özel sektörde yer alanları için sabah 11; tam da mesai saatinin göbeği… Yapılan bu araştırmayı ciddiye alacak olursak, her cumartesi saat 11’de herkesin işi gücü bırakıp bi şekilde sevişmeye başlaması lazım değil mi!

E baksanıza, sevişmeye en istekli kadınların bile adet yerini bulsun diye binbir dereden binbir su getirdiği sevişme eyleminde, sabah saat 11, kadının libidosunun zirve saatiymiş! Bu mantıkla düşünmeye devam edersek, bir kadının sevişme isteğini geri çevirme ihtimalinin en düşük olduğu anlar, yine aynı saatlere, cumartesi sabahları saat 11’e denk geliyormuş!

Konuyla ilgili internette okuduğum bir başka habere göreyse, yanılmıyorsam Almanya’da, insanların % 44’ü, işyerinde sevişmeye olumlu bakıyormuş ve bunu iş yaşamında en az 1 kez denemiş.

Madem öyle. Acaba diyorum, biz de cumartesi sabahları saat 11’i, tüm Türkiye'de resmi sevişme saati mi ilan etsek! Kadınların işgücü verimliliğini arttırmak bakımından diyorum hani!... Hazır sabahın 11'inde libidoları tavan yapmışken!...

Kendim için bir şey istiyorsam, namerdim! Dava, yalnızca kadınları mutlu edebilmek!...

Not: yazıda kullanılan görsel internetten alınmıştır.

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..