Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Necip Köni - Adana / TR

http://blog.milliyet.com.tr/necipkoni

31 Mart '10

 
Kategori
Blog
 

Rüyamda (MB) Editörlerini gördüm...

Rüyamda (MB) Editörlerini gördüm...
 

Resim* İnternetden alıntıdır. *


Merhabalar,

Ne demişler, her rüyanın bir gerçek payı olurmuş... :-))

" Hayıdır inşallah, hayırdır inşallah "

Bu sözde malumunuz TV' de yayınlanan " Canım ailem " dizisindeki, Adana' lı Meliha ablamın meşhur ikide bir söylediği şaşkınlık sözleri gibi benimde bu rüyama gündüz gözü ile " Hayıdır inşallah, hayırdır inşallah " diyerek başlıyalım rüyama.. :-))

Yer * İstanbul' da Cağaloğlu semti, Mekan ise * Milliyet Gazetesi Herhalde sene 1967 - 1968 olsa gerek, çünkü damalı rengarenk taksiler, boynuzlu trolleybüsler hala İstanbul cadde ve sokaklarında trafikde mekik dokuyorlar.

Ben bir damalı taksi ile Milliyet Gazetesi binasının önüne gelip, taksiye o günkü fiyatlarla ( 5 ) Türk Lirası veriyorum. Binanın kapısında bir bekçi ( şimdiki tabiri ile güvenlik görevlisi ) " Hoşgeldiniz beyim " Kaçıncı kata gitmek isityorsunuz.? diye sorarak beni asansöre yönlendirir.

" Ben Milliyet Blog bölümüne gitmek istiyorum " der ve asansörle ( 2 ).ci kata çıkmamı söyler bekçi amca..

Kata çıtığımda asansörün sağı ve solu koridor ve koridorun sağı ve solu ise tamamen kapalı duvar bölmeli odalardan müteşekkil ( oluşan ve oluşmuş ).

Kattaki vazifeli müstahdeme ( Hizmette bulundurulan kimse, hizmetli, odacı, hademe )

" Milliyet Blog " neresi diye sorduğumda, bana soldan ( 3 ).cü oda diye tarif eder.

Odanın kapsını çalıp içeriye girdiğimde odada (3) masa ve iki bayan bir bay olmak üzere karşımda çok sevimli olgun kişiler " Hoşgeldiniz " diyerek beni ayakta karşılarlar.

( Demekki eskiden karşılanma şekli buymuş herhalde ) :-)) Rüyanın şekline göre herhalde.

Önceden randevulaşmışız her neyse, ( B ) hanım, ( C ) hanım ve ( A ) bey bu servisin yani lafın gelişi (MB)' nin editörleriymiş. Fakat her üçününde masasında eski model daktilo ( yazı ) makineleri sadece baş editör ( B ) hanımın masasında siyah eski tip masa telefonu, o telefon ile de ancak gazetenin santralı aracılığı ile şehirdeki bir abaone ile görüşme imkanınız olabiliyormuş.

( B ) hanım * Tekrar " Hoşgeldiniz " ( Necip ) bey, biz sizi dün bekliyorduk neyse sağlık olsun.

( N ) ben * Vallahi haklısınızda karşı yakadan geliyorum, dün gelsem sizin mesai saatinize yetişemiyebilirdim diye gelmedim.

( B ) hanım * Necip bey siz bizim (MB) Milliyet Blog haftalık dergimizin formatlarına uymuyorsunuz her nedense.? Hatta size bir kaç defa da biliyorsunuz mektup yazdım bu konuda.. Hep siz yazılarınızı " BÜYÜK HARF " yazıyorsunuz. Bizim bu işimizin kalabaklığında sanki işimiz yokmuş gibi hep sizin yazılarınızı " Küçük harfe " çeviriyoruz. Görüyorsunuz burada topu topuna ( 3 ) kişiyiz. İnsaf hangimiz sizin yazınızı düzeltsin. Sonrada bize hep şikayet mektubu yazıyorsunuz ve hep sitem ediyorsunuz " Aşk olsun " size doğrusu.

( N ) ben * AAaa ( B ) hanımcığım esas size " Aşk olsun " biz bu derginin hepimiz amatör yazarlarıyız. Üstelik size kağıt üzerinde mürekepli kalem ile yazıyorum, kabul etmiyorsunuz.! İllahide daktilo makinesi ile yazılacak yazılar diye tutturuyorsunuz. Sonra benim dedemden kalma bir eski Osmanlı döneminden kalma eski " Arapça harfli " tuşları (klavyesi) olan bir müzelik daktilo makinem var. Ben ne yapayım şimdi.?

( C ) hanım * Necip bey , afedersiniz ( B ) hanım çok haklı o zaman sizin yazılarınız her hafta çıkmayabilir.. Biz ne yapalım yetiştiremiyoruz işte.. Sizin gibi biliyormusunuz kaç kişi yazılarının bu geç yayına çıkma problemini dert ediyor. Böyle olursa sizin yazılarınız değil hafta bir, ayda bir yayına çıkarsa öpüp başınıza koyunuz. Bence gereksiz yerede dert etmeyin bunu. Baksanıza biz maaşlı yazarlar bile bunu dert etmiyoruz, size ne olmuş yani..? ;-))

( A ) bey * Necip beyciğim, bu konuda ( B ) ve ( C ) hanımlar çok çok haklı.. Belki inanmıyacaksınız her üçümüz burada günde ancak toplam ( 50 ) yazıyı okuyup, yayın için onay verebiliyoruz. Bakın mesela siz şu anda bizi burada meşgul ediyorsunuz.. Halbuki siz buraya gelmeseydiniz şu ana kadar belkide ( 10 ) yazıyı okuyup, onaylıyabilirdik. :-))

( N ) ben * O zaman ben sizi meşgul etmeyeyim. Desenize şimdi fatura bana mı kesildi yani.? Hiç faturada katkısı olan yok mu.? :-)) ( A ) beyciğim sen işini bilirsin ne yap, yap benim bu yazıyı torpilli olarak ön sayfalara doğru yerleştir. Sakın benim sayfama " REKLAM " filan gibi dökümanlar ilave etmeyin. Çünkü millet benim yazımı okuyacağına o reklamları hep izleyip, yorum yazıyorlar. :-)) EEee banada yazık değil mi üstad.? Hep emeklerim boşa gidiyor..! :-))

Demekle bir baktım ki sabah kalk zili çalmaya başladı ve benim bu muhabbetli rüya belkide daha uzayıp nerelere gidecekti.? :-)) İnanırmısınız sonucu bende merak ediyorum sizin gibi doğrusu..! :-))

Sizlerede renkli rüyalar dilerim..! :-))

Sevgiler, selamlar ve saygılar,

NECİP KÖNİ - ADANA / TR

 
Toplam blog
: 298
: 8548
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

Necip KÖNİ - İnşaat Mühendisi olup, güzel sanatlar onun bir hobisidir. Resim yapmak (karakalem çalış..