Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '21

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Rüyamda berber gördüm

Rüyamda berber gördüm. Salgın dönemleri ilginç tanıklıklar yaşıyoruz. Dışarı çıkamıyoruz. İzmir valiliği idari izin verdiği için zorunlu olmadıkça dışarı çıkmıyoruz. Kilo aldık. Şu dönemde kilo aldık biraz ekmeği azaltarak firene bastık.

Berber. Sakal tıraşı kolayda şu saçlarda uzamasa. Hele kulağıma değdi mi hoşuma gitmiyor. Meğer berberler çok aradığımız hayatımızın vazgeçilmeziymiş. Rüyamda berber gördüm. Saçlarım uzadı fazla gelen gidende yok. Bu gün rüyamda berbere gitmişim abi yasak ama ne yapayım saçlarım uzadı lütfen sıfıra vur diyorum. Her şeyi düşünürdüm de rüyamda berberi göreceğimi hiç düşünmezdim.

Şöyle bir dost gelse saçlarımı kesse sonrada beni kan merkezine götürse en son kasım ayının başında kan vermiştim. Kan vermek kolay en fazla çağırırım bir taksi geliş gidiş otuz lirayı geçmezse şu kulağıma değen saçlardan kurtulmak istiyorum rüyamda değil gerçekte. Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..