Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '17

 
Kategori
İlişkiler
 

Rüyanızı anlatmanız şart mıydı?

“27 yaşında genç bir kadınım, ve 2 yıldan bu yana evliyim. Eşimle çok mutlu bir evliliğimiz vardı. Bu sihir geçen hafta bozuldu.

Geçen hafta Cumartesi gecesi eşime bir önceki gece gördüğüm rüyamı anlattım, o günden beri eve gelmiyor. Bana boşanma davası açacakmış. Oysa bu sadece bir rüya… Sanki gerçekmiş gibi bana kızgın.

Bir arkadaşımın önerisiyle size yazıyorum.

Eşimi çok seviyorum, boşanmak istemiyorum. Eşim dava açarsa kazanır mı? Ne yapmalıyım?”

***

Değerli okurum, keşke böyle bir şey yapmasaydın. Ben, (hem de eşinizin de tanıdığı biriyle ilgili olan) bu rüyanızı buraya bile alamıyorum. Böyle bir rüyayı eşinize anlatmanız şart mıydı?

Hiç kimse eşinden böyle bir rüya duymak istemez. Belki o da size böyle bir rüyasını anlatsa siz de çok üzülürdünüz.

Ama artık olan olmuş, mademki evliliğinizi sürdürmek istiyorsunuz, özür dilemeyi deneyin.

Sorunuza gelince eşinizin sadece bu rüyaya dayanarak açacağı boşanma davasının kabul edileceğini sanmıyorum. Ama aranızda başka somut boşanma nedenleri varsa o zaman durum farklılaşır.

***

Mutluluk ve sağlık dileklerimle…

Cengiz Hortoğlu

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..