Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '17

 
Kategori
İlişkiler
 

Rüyanızı Anlatmanız Şart mıydı?

“29 yaşında genç bir kadınım. Eşimle çok mutlu bir evliliğimiz var. Ancak benim bir hatam yüzünden bitmek üzere...

Bundan 10 gün kadar önce, eşime gördüğüm bir rüyamı anlattım, eşim  bu nedenle evi terk etti. O günden bu yana arkadaşının evinde kalıyor. Bana da boşanma davası açacakmış.

Aslında bu rüyayı anlatmamam gerektiğini ben de biliyordum, anlatmayacaktım da ama onun ısrarıyla anlattım. Gülerek ‘Dün akşam bir rüya gördüm,’ deyince o da anlatmam için ısrar etti.

Anlatmaz olaydım, sadece bu nedenle evliliğim tehlikede! Eşim gerçekten o rüyayı yaşamışım gibi bana kızgın.

Annemin önerisiyle size yazıyorum.

Eşimi çok seviyorum, boşanmak istemiyorum. Eşim dava açarsa kazanır mı? Ne yapmalıyım?”

***

Değerli okurum, keşke böyle bir şey yapmasaydınız. Ben, bu cinsel içerikli rüyanızı buraya alamıyorum. Böyle bir rüyayı eşinize anlatmanız şart mıydı?

Hiç kimse eşinden böyle bir rüya duymak istemez. Belki o da size böyle bir rüyasını anlatsa siz de çok üzülürdünüz.

Ama artık olan olmuş, mademki evliliğinizi sürdürmek istiyorsunuz, özür dilemeyi deneyin.

Sorunuza gelince eşinizin sadece bu rüyaya dayanarak açacağı boşanma davasının kabul edileceğini sanmıyorum. Ama aranızda başka somut boşanma nedenleri varsa o zaman durum farklılaşır.

***

Mutluluk ve sağlık dileklerimle…

Cengiz Hortoğlu

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..