Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '08

 
Kategori
Blog
 

Rüzgarı koklarım, ceylanı avlarım..

Rüzgarı koklarım, ceylanı avlarım..
 

http://tr.wikipedia.org


Sakalımız yok ki sözümüz geçsin.

Doğa adamıyım ben arkadaş!

Adım Bulutlu Gökyüzü’ne çıkmış sizin daha haberiniz yok..

Yağmur yağacak dediysem yağar... Lamı-cimi yok kardeşim! Biliyoruz da söylüyoruz, omurilikten atmıyoruz ya. (!)

Ne oldu şimdi?

Sema Hanım ne diyor?

“Meteorolojiyi aradım Cumartesi- Pazar yağışlıymış”

Benim yanımda meteoroloji kim?

Uydudan gökyüzüne bak, rüzgârı ölç, bulutları takip et, üç günlük hava tahmin raporu hazırla. Çık meydana!

Ben bu işleri sekiz yaşındayken yapıyordum!

İstersem kaşık değil kepçe yamulturum, eski arabaları da çalıştırırım! Ne o saat maaat !

Kafamı kızdırmayın fenomen’in dik alası olurum!

***

Aslında tarih boyunca benim gibi özel insanların başına hep aynı şey gelmiş!

Nostradamus bir gün ağaç altında otururken, arkadaşları kollarında sepetlerle önünden geçmiş.

Büyük kâhin sormuş; “ Nereye gidiyorsunuz?”

Arkadaşları “pikniğe” diye cevap vermiş.

“ Gitmeyin” demiş “iki saat sonra dolu yağacak”

Arkadaşları gülmüş. “ Hadi oradan sende” diyen de olmuş, “ Şom ağızlı” deyip söven de.

İçlerinden bazıları daha da ileri gidip a sosyallikle suçlamışlar adamı!

Nostradamus söylenenleri duymuş, gülmüş geçmiş..

Piknikçiler tam mangalları yakmış, ceylan etlerini ızgaraya atmış, yemek üzereyken!

Önce hava kararmış, arkasından bir gök gürültüsü, bir dolu ama öyle böyle değil yumurta büyüklüğünde!

Piknikçilerin kafa göz yarılmış, içlerinden pikniğe gitmeye tövbe edenler olmuş..

Piknikzedeler birkaç gün sonra toplanmış. Nostradamus’a dolu yağacağını nerden bildiğini sormaya gitmiş.

Nostradamus o zaman kâhin değil bir şey değil!

Nostradamus sorulara soru ile cevap vermiş “benim sözümü neden dinlemediniz” demiş..

En yaşlı piknikçi cevap vermiş; “ senin sakalın yok, biz de sakalı olmayanın sözü dinlenmez”...

Nostradamus o gün sakal bırakmış, adı kâhine çıkmış.

***

Büyücü Merlin ve Kral Arthur bir gün Excalibur’u bilerken, bakmışlar köylüler pikniğe gidiyor.

Merlin seslenmiş “ pikniğe gidiyorsanız dikkatli olun kene var”......

***

Tarihte benzer bir sürü hikaye var tabii..Şimdi hepsini birden yazmaya kalksam...Ohooo..

Neyse işiniz düşerse buralardayım, haberiniz olsun!

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..