Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '09

     
    Kategori
    Futbol
     

    Sabır ve Trabzonspor

    Trabzonspor ve sabır kelimeleri birbirine birgün uyum sağlarsa, o gün Trabzonsporun başarıyı sağlayacağına inanıyorum. Şenol Güneşe sabır gösteremeyen bir taraftar topluluğu sizce başarıyı ne kadar hakediyor.

    Ben Broos a sonuna kadar sabredilirse başarının geleceğine inanıyorum. Ama sabredileceğinede bir o kadar inanmıyorum. Bu sabırsızlık Trabzon'daki maçlarda futbolcuların üzerine müthiş bir baskı oluşturarak başarısızlığıda beraberinde getiriyor. Deplasmanda nispeten başarılı olmamızın nedenide budur. Birde başkanımıza bir iki şey söylemek istiyorum. Başkanımızda tıpkı taraftarımız gibi sabırsız çabuk kızıp darılıyor.Oysa bir başkanın daha sakin ve öfkesine hakim olması lazım.Yaşı ve tecrübesiyle bunu kendisinden bekliyoruz. İyi niyetinden şüphemiz yok ve bu işin üstesinden geleceğine inanıyoruz. Sayın Başkanım lütfen galeyana gelip sık sık bırakıyorum deme ve sonuna kadar Broos a ve Karaman a sahip çık. İlk başarısızlıkta onları basının önüne atma.
    Başarı gibi başarısızlığıda sonuna kadar paylaşın herdaim.

     
    Toplam blog
    : 1
    : 388
    Kayıt tarihi
    : 02.09.09
     
     

    15 yıllık eczacı Kalfasıyım. Evli 2 çocuk babasıyım. Amatör olarak futbol oynadım. Halı sahalarda fu..