Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ağustos '11

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Sahte polislere dikkat!

Sahte polislere dikkat!
 

Sabah canım sıkıldı, biraz gezmek istedim, aşağıya indim. Tam arabanın kapısını açacağım, komşum telaş içinde motorunu durdurup çalan telefonu yanıtladı... Konuşmadan sonra eli ayağı titremeye başlayınca sordum, “hayrola ne oldu?” Nefes nefese anlatmaya başladı, “abi sorma bankaya gitmem lazım. Arayan polis. Çok gizli bir operasyon yapıyorlarmış bu yüzden bir hesaba para yatıracağım ama iki saat sonra geri verecekler hemen gitmem lazım. Borç harç zor buldum zaten iki bin lirayı...” İşte o an gülme krizine girdim... Klasik dolandırıcılık vakası. Benim saf, temiz yürekli komşumu inandırmışlar... Ben gülünce bozuldu biraz, hala durumun farkında değil... Devlete, polise yardımcı olacağını sanıyor zavallı... Hemen oturttum, anlatmaya başladım... Polisin telefon açıp para istemeyeceğini, bu gibilere karşı halkın sürekli uyarıldığını, parayı yatırmamasını ve şikayetçi olması gerektiğini bir bir söyledim... O sırada telefonu tekrar çaldı komşumun. Elinden alıp ben cevapladım, “Buyrun ne istediniz? Burası Emniyet Genel Müdürlüğü” dedim. Karşı taraftaki pişkin, “sen hangi karakoldasın bakiyim?” diye sormaz mı... Tepem attı, küfür edeceğim ama kendimi tuttum, “hakkınızda suç duyurusu var” dedim sadece... Telefon hemen kapandı, geri aramaya çalıştığımda da ulaşılamıyordu... Böyle bir durumda hemen bu numaraların güvenlik güçlerine bildirilmesi gerekiyor.Böylece dolandırıcılık teşebbüsünde bulunup kendilerine polis süsü vererek para isteyenlerin kimlikleri belirlenir ve dolandırıcılar yakalanır. Ve daha fazla insanın da canı yanmaz. Benim temiz yürekli halkım... Sakın ola böyle şeylere inanmayın. Polis hiç kimseyi arayıp para istemez... Bu gibi şerefsizlerin tuzağına düşmeyin... Polis halkı sürekli uyarıyor ama bu dolandırıcılar yine de saf, temiz kalpli insanlar bulup tuzağa düşürüyor... Siz siz olun bunlara kanıp para, kontür vs. vermeyin emi... 

 
Toplam blog
: 61
: 585
Kayıt tarihi
: 09.10.09
 
 

Haziran'mış, yıl 1963 Bursa'da doğmuşum. İlk ve orta öğrenimimi Bursa'da tamamlayıp, İngiliz Filo..