Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '16

 
Kategori
Şiir
 

Şairin ölümü

Çekildi el ayak sokaklardan büsbütün
Mechule gidecek otobüsü durakta beklerken
Hava karardı gözlerim doldu birden
Sokak lambaları yanmamakta direnirken
Belli ki kış gelmişti ömrüme
Bir ihtiyar bankta oturuyordu
Elinde bir değnek üstünde beyaz giysisi
Sakalları ak mı ak 
"Evlat" dedi, "evlat yolculuk nereye" ? 
"Kıyafetinde neden cep yok? "
"Ellerin neden boş? bedenin neden soğuk? " 
Sanki kış gelmişti ömrüme
"Belli ki gelmeyecek işte"
Ne diye beklersin otobüsü? 
Git işine bak, yaşa ve yaşat. 
Daha göreceğin güzel günler var......
"Baba" dedim. "Baba" dedim de....
Sanki kör bıçaklar soktular yüreğime 
Ne güzel bir kelimeymiş. Baba.......
Ne güzelmiş "baba"diyebilmek
Birden çocukluğum geldi aklıma
Henüz 14 yaşındaydım
Alman fırlamalarından dayak yerdim
Elim yüzüm şiş içinde 
Üstüm başım kan içinde
Gözlerim yaş içinde eve gelirdim.
Sonra bir fırça da babamdan yerdim
Çok mu yaramazdım ne ?
Neyse.... 
Hava karardı gözlerim doldu birden
Sokak lambaları yanmamakta direnirken
Giysimin cebi yok
Durakta otobüs beklerken
İhtiyar ile göz göze geldik
"Ellerin" dedi. "Ellerin çok soğuk"
"Bu kadar basit olamaz"
"Haydi git. Git işine bak"
"Yaşa ve yaşat. Daha göreceğin çok şey var"
"Şimdi zamanı değil"
"Peki" dedim. "Ne zaman"... ?
"BİR ÇIĞLIK SESİYLE NASIL İNLERSE UÇURUM
SENİN ÖYLE VERECEK KALBİN SON NEFESİNİ"
Ula aşığı 
Timur Kocabıçak
 
Toplam blog
: 5
: 60
Kayıt tarihi
: 05.06.16
 
 

Uluslararası  Ödüllü Şair. Muğla yemekleriyle 16 ödül kazanmış gurme. Ula Aşığı, Kerimoğlu Efe, Y..