Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Şairler hüzün için vardır

Bu şehir usul usul sabahına hazırlanırken
Kalbimden bir aşk geçti
Ak kağıtlarıma şiir diye düştü heceler.
Gece öpüyor anılarımı şimdi.
Gözlerin koca bir şehirdi yalnızlığımda
Adım adım kaybolduğum ve
Hapsolduğum acılarına
Sen benim bitimsiz ihtilallerimdin
Saflığıma kuşatılmış
Ben mi üşürdüm bu kadar
Yoksa bu sokaklar mı
Soğurdu sensizliğimden bilemedim.
Bende her hikaye
Sana kurguluydu.
Benim aşkımın pazarında
Hep ayrılıklar satılıymış
Meğer.
Bilmem beni ne zaman terk eder
Bu ruhuma yapışmış hüzün
Hüzzamdan nehirler var içimde
Boşalttıkça
Senle doluyorum
Ve
Ben
Biliyorum
Şairler hüzün için vardır..
Bu şehir usul usul sabahına hazırlanırken
Kalbimden bir aşk geçti
Ak kağıtlarıma şiir diye düştü heceler.
Gece öpüyor anılarımı şimdi.
Gözlerin koca bir şehirdi yalnızlığımda
Adım adım kaybolduğum ve
Hapsolduğum acılarına.

 
Toplam blog
: 16
: 443
Kayıt tarihi
: 26.02.08
 
 

1967 İstanbul doğumluyum. Bir hukuk bürosunda yönetici sekreteri olarak çalışmaktayım. 1987 yılından..