Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '19

 
Kategori
Şiir
 

Sakın

Gönlün seherinde, yele durduğum,
Kirpiğin okuyla, yıldırma sakın.
Vicdan terazinde, dile durduğum,
Şu ahir ömrümde, yeldirme sakın.

Sen ki; şu dünyada benzerin yoktur,
Açtığın yarayı, neylesin doktor,
İstemem âlemi, minnetim yoktur,
Aşkın hançeriyle, öldürme sakın.

Gül değil gönlümde, biterken kargı,
Kanayan yarama, tutmuyor sargı,
Dilerim mahşere, kalsın bu yargı,
Cahil cühelaya, bildirme sakın.

Sensiz bu dünyada, sarardım soldum,
Su aldı sandalım, ummana daldım,
Ben seni severek, yanında kaldım,
Bari el âleme, güldürme sakın.

Deme, canım bana, ah i zardayım,
Yanan ateşlerde, kızıl kordayım,
Mutsuzum burada, sensiz dardayım,
Deyip de; kalbimi, durdurma sakın.

                               Birdal Can TÜFEKÇİ
                               9.8.2019,   11.45

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..