Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Saleple de iyi gider hani

Saleple de iyi gider hani
 

Soğuktu bugün hava. Gece hafiften kar yağmış. Arabaların üstü ince bir tül şeklinde kar olmuş. Bir bardak ballı süt hazırladım cam kenarında beyazı seyrederek içtim. Öyle ne kadar camda kaldım bilmiyorum.

Eskiden bir kar yağardı saçaklardan buzlar sarkardı. Okula gidip gelirken bizimkilerin aklı giderdi. Başımıza buz düşer diye. Adeta buzlara savaş açmışlardı. Sürekli temizliyorlardı. Onlar temizledikçe yere düşen parçalarla kaşla göz arası kılıç oynardık.

Karda en güzel içecek salep. Şarap demedim yani :)))))) fena fikir değil hani de yine de demeyelim biz.

Lapa lapa kar, dumanı üstünde bol tarçınlı salep ve karşınızda deniz. Oldu olacak dilimde bir şarkı.

Şu an Tarkan söylüyor; 'Bu şarkılarda olmasa’

:) Saleple de iyi gider hani…

Biraz param vardı bitti

Dün bir işim vardı bugün yok

Bi sevgilim vardı çekti gitti

Bizde şans ne gezer

Param kalmadı

İşim gücüm yok

Sevgilim yok,

Yok oğlu yok yok

Param kalmadı

İşim gücüm yok

Sevgilim yok,

Yok oğlu yok yok yok...

Bu şarkılar da olmasa,

Telefonlar çalmasa,

Arkadaşlarım aramasa,

N'apardım kim bilir?

Bu şarkılar da olmasa

Telefonlar çalmasa

Arkadaşlarım aramasa

Durmazdım bir dakika

Parçalı bulutluyum

Ama hala umutluyum

Dünya gözümden düştü

Bu kadar acı yeter

Ben hassas adamım yıkılırım işte

İçime dert olur

Giden gidene

Ben hassas adamım yıkılırım işte

İçime dert olur

Giden gidene of...

:))))))) İyi bayramlar…

http://www.esmakahraman.com/saleple-de-iyi-gider-hani/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..