Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Salih Abi Bana Bir Yolluk Yap

Salih Abi Bana Bir Yolluk Yap
 

Gönüllülerimiz


Düzce'deydik harika 3 Gün geçirdik Recep İvedik filminde oynayan Salih Abinin yani Nurullah çelebinin misafiriydik. Şube başkanımız Nurullah çelebi ve ekibi bizleri çok iyi ağırladı. Tümüne teşekkür ederim.

Orada gördüğüm güzel bir tabloydu. Belediye valilik her işi birlikte yapıyor. Her zamanda beyazayın arkasında duruyor. Bize sizin izmir'deki yeriniz çok kötü diyenlere bir cevap olsun. Merkezi ve yerel idareler beyazay'ın yanında olsaydı şehrin en işlek yerinde büromuz olur. İzmir büyük şehir belediyesinin hobi kursu açtığı bu dönemde biz meslek eğitimleri yapardık. Neyse imkânlarımız ölçüsünde şartlara teslim olmadan hizmetlere devam edeceğiz.

Güzel bir uçak yolculuğuyla İstanbul'a indim. Arkadaşlarla buluştuk bizim için gönderilen araca bindik. Sohbet ederek yol aldık. Köfteci yusuf'da nefis bir ziyafet ve sonra düzce. Otele geldim ve beni başka bir süpriz karşılamaz mı meğer benim oda arkadaşım gelmemiş. Oh çift kişilik yatakta yayıla yayıla yattım. Toplantılar güzel verimli geçti. Bir ara ben yemekten sonra şarkılar söyledim. İkinci gün eğlencede mikrofonu elime verdiler. Ben şarkı söylerken hikmet hocam kayda almış. Sağ olsun özel eğitim öğretmeni olan edremitte başarıyla görevine devam eden Hikmet Ercan hocam resim konularında bana çok yardımcı oldu. Diğer şube başkanlarımızla hem toplantıda hem aralarda doyurucu güzel bir sohbet ettik.

Yemekler. Zaten yemekleri hiç sormayın biraz perhizin dışına çıktık. Arkadaşlar okuyunca ne birazı diyecekler bende onlara ben ne yediğimi görüyor muyum deyip esperiyi patlatacağım. Yurt içi ve yurt dışından gelen arkadaşlarla görüş alışverişinde bulunduk. İçimde kalanlar. Son gün uçak biletini dörde almışım keşke sekize dokuza alsaydım. Tam rafting yapacaktık gitmek zorunda kaldım. Neyse ben o bota bineceğim küreklere asılacağım. Bir de şampiyon olup madalya kazanırmışım uf değme keyfime teşekkürler Salih Abi bizi Düzce de ağırlayan Türkiye Beyazay Derneği şube başkanımız Nurullah Çelebiye ve Belediye Başkanımıza ve tüm emeği geçenlere teşekkür ederiz. Ben düzce ye doyamadım. Bir de ilk gün yağmur yağıyordu. Yerel dil ve yerel kültür ve yemekler ilgi alanım inşallah tekrar gelir ve kültürü de iyice tanır ve analizler yaparım.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..