Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '13

 
Kategori
Basketbol
 

Samimi bir girişim ve nefis bir çekim: ‘Anadolu Efes‘ e gizli kamera sürprizi!

Samimi bir girişim ve nefis bir çekim: ‘Anadolu Efes‘ e gizli kamera sürprizi!
 

Belki önceden duydunuz, belki yakın zamanda izlediniz, kim bilir belki de zaten biliyordunuz… Ama yine de yazmadan edemeyeceğim dostlarım… Çünkü ilk kez izlediğimde inanılmaz etkilendim ve bunu birilerine mutlaka anlatmam gerektiğini düşündüm…

Anadolu Efes’ e yapılan gizli kamera süprizinden yada şakasından – artık siz ne diyorsanız – bahsetmek istiyorum dostlarım… Yok biliyorlardı, bolca reklam kokuyor, yok bilmiyorlardı ama tahmin ediyorlardı, istediğiniz eleştiriyi getirin…

Bence hiçbirinin haberi yoktu ve son derece doğaçlama gerçekleşen bir şakaydı… Nefis bir çekim olmuş ve yapılan işi son dönemlerde gördüğüm en samimi girişim olarak nitelendiriyorum kendimce… Umarım yanılmıyorumdur ve mahçup ya da pişman olmam…

anadolu_efes_Neyse, şakanın ayrıntılarına gelelim de, sizi meraktan çatlatmayalım dostlarım… Anadolu Efes’ in neredeyse tüm oyuncuları takımcak bir klasik müzik konserine gidiyorlar ve olabilecek en ciddi halleriyle salona yerleşiyorlar…

Konser başlıyor, ilerliyor falan filan… Sonra filim birden cııırrt kopuyor kaçınılmaz olarak… İlk önce Kerem Tunceri’ nin daha önce reklam için seslendirdiği ‘ Senden Daha Güzel ‘ şarkısını çalmaya başlıyor orkestra durduk yerde…

Sonra oyuncular dışındaki tüm salon da orkestraya katılıyor ve Anadolu Efesli oyuncular şaşkınlıkla memnuniyet arası, karışıık duygular içinde salonun coşkusuna karışıp gidiyorlar… Vallahi, Allah sizi inandırsın dostlarım, oradaki sinerjiden inanılmaz etkilendim ve tüylerim diken diken oldu…

anadolu efes yenilogo__efesAz kalsın ağlıyordum ve diken tüylerim 15 dakika inmek bilmediler yeminle… Bu nasıl bir kurumsallıktır, bu ne çapta bir sportif düşüncedir… Hem ufku geniş bir şirket olmanın hem de sporu spor yapan bir salon dolusu seyirciyi kullanma becerisinin bir araya gelebilmesi…

Bu kusursuza yakın etkileşimin önünde saygıyla eğiliyor ve yüksek müsadelerinizle aynı filmi 33. kez izlemek üzere huzurlarınızdan ayrılıyorum efendim… Eğer siz de merak ettiyseniz ve gerçekten iyi bir iş izlemek istiyorsanız, buyrun buradan yakın, işte şakanın video linki, çevirin çevirin izleyin…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

Benzer yazıları bulabilmek için ana link aşağıdadır...

http://www.hayatveinsan.com/samimi-bir-girisim-ve-nefis-bir-cekim-anadolu-efes-e-gizli-kamera-suprizi/

 

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..