Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '13

 
Kategori
Sivil Toplum Kuruluşları
 

Samsun Büro Memur-sen yönetim kurulu, Büro Memur-sen genişletilmiş başkanlar kuruluna katıldı

Samsun Büro Memur-sen yönetim kurulu, Büro Memur-sen genişletilmiş başkanlar kuruluna katıldı
 

Samsun Büro Memur-Sen Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa KARABİBER, Yönetim Kurulu Üyeleri ve Kadın Komisyonu Üyeleri Ankara'da 16-17 MART 2013 tarihinde yapılan Büro Memur-Sen Genişletilmiş Başkanlar Kurulu Toplantısına Katıldı.
 
Büro Memur-Sen Genişletilmiş Başkanlar Kurulu Toplantısı açılış konuşmaları ile başladı. Genel Başkan Yusuf YAZGAN; “Hükümetin inisiyatifi ile terörün bitirilmesi için başlatılan çözüm arayışları tüm milletimiz tarafından gönülden destekleniyor ve umutla çözüm bekleniyor. Bizler de 30 yıldan fazladır devam eden terör belasının biran evvel bitirilmesini, yaşanan acıların artık sona ermesini istiyoruz” dedi.
 
Konuşmaların ardından Samsun Büro Memur-Sen Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa KARABİBER’e ve diğer şube başkanlarına, Sendikamızın Genel Yetkiye ulaşmasına ve kamu çalışanlarının hak arayışına verdiği destek için Büro Memur-Sen Samsun Şube Yönetim Kurulu adına, Büro Memur-Sen Genel Başkanı Yusuf YAZGAN tarafından plaket verildi. 
 
Ayrıca, Başkanlar Toplantısı, Mali Toplantı, Kadın Komisyonları Toplantısı, Kurumlar Arası koordinasyon toplantıları yapılmıştır.
 
KARABİBER, Sendikamızın genel yetkiye ulaşmasında Büro Memur-Sen Yönetim Kurulu olarak büyük çaba sarf ettiklerini, Kamu çalışanlarının hak arayışında güçlü ve yetkili bir sendika olarak mücadele etmeye devam edeceklerini, üye sayılarının her geçen gün arttığını, sosyal kültürel ve bilgi teknolojilerini kullanarak Türkiye’de örnek bir sendikacılık anlayışı sergilediklerini, bundan sonraki çalışmaların daha yoğun olarak üyelerin hak ve menfaatlerine olacak şekilde devam edeceğini söyledi.
 
Toplam blog
: 105
: 112
Kayıt tarihi
: 27.11.12
 
 

Samsun Valiliği, İlkadım Kaymakamlığı, Samsun İntermet Kurulu, Türkiye Bilişim Derneği Samsun Şub..