Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '15

 
Kategori
Sivil Toplum Kuruluşları
 

Samsun Büro Memur-Sen Yönetim Kurulu ilçe ziyaretleri devam ediyor

Samsun Büro Memur-Sen Yönetim Kurulu ilçe ziyaretleri devam ediyor
 

Samsun Büro Memur-Sen Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa KARABİBER, Yönetim Kurulu Üyeleri Barbaros Aydurmuş, Osman Çırak, Hacı Şahin ile birlikte Samsun Ayvacık ve Salıpazarı ilçelerinde Kaymakamlık, Nufus Çalışanları ile Mal Müdürlüğü çalışanlarını ziyaret etti. 
 
Yönetim Kurulu Üyeleri ilk olarak İlçe Kaymakamlarını makamlarında ziyaret ederek Sendikal Çalışmalar hakkında bilgiler verdi.
 
İlçede bulunan üyeleri tek tek ziyaret ederek soru ve sorunlarını dinledi. Ayrıca Sendikanın bugüne kadar yaptığı çalışmalar ve  bundan sonraki süreçte yapılacak çalışmalar hakkında bilgiler veren Sendika Yönetim Kurulu Üyeleri yeni üye olanların kayıtlarını alarak ilçe ziyaretleri tamamlandı. 
 
 
Toplam blog
: 105
: 112
Kayıt tarihi
: 27.11.12
 
 

Samsun Valiliği, İlkadım Kaymakamlığı, Samsun İntermet Kurulu, Türkiye Bilişim Derneği Samsun Şub..