Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '16

     
    Kategori
    Atletizm
     

    Samsunlu sporcu Musa Davulcu madalya peşinde

    Samsunlu sporcu Musa Davulcu madalya peşinde
     

    Samsunlu sporcu Musa Davulcu madalya peşinde


    Samsun Canik Belediyespor Kulübü'nün milli sporcusu Musa Davulcu, bu kez Avrupa Şampiyonası için İtalya'ya gitti. Davulcu’nun hedefi, 17 Haziran'a kadar sürecek şampiyonadan madalyayla dönmek. 
    Daha önce disk atma, cirit ve gülle dallarında Türkiye Şampiyonluğu, Dünya 4.'lüğü ve Avrupa 4.'lüğü bulunan Samsun Canik Belediyespor Kulübü'nün milli sporcusu Musa Davulcu, İtalya'da düzenlenecek Avrupa Şampiyonası için bu ülkeye gitti. 2009'dan 2016 yılına kadar rekorları elinde bulunduran ve 2016'da Avrupa'nın en iyi 3. derecesine sahip olan Davulcu, 17 Haziran'a kadar sürecek şampiyonadan madalyayla dönmeyi hedefliyor.
     
    BAŞKAN GENÇ'E TEŞEKKÜR
    Şampiyonada Samsun'u ve Türkiye'yi en iyi şekilde temsil edeceğini belirten milli sporcu Musa Davulcu, "Bu yıl en iyi 3. dereceyi elde ettim. İnşallah Avrupa Şampiyonası'nda da derece elde ederek kürsüye çıkıp bayrağımızı dalgalandırmak ve İstiklal Marşımızı okutmak istiyorum. Şampiyonalar konusunda oldukça tecrübem var. Bu şampiyonaya da çok iyi hazırlandım. Ülkemize madalya kazandıracağıma inanıyorum. Bana her zaman destek olan Canik Belediye Başkanımız Sayın Osman Genç'e teşekkür ediyorum" dedi.
    Kaynak:Samsun Haber
     
    Toplam blog
    : 1
    : 61
    Kayıt tarihi
    : 11.04.16
     
     

    Ulusal Medyada muhabir olarak görev yapıyorum. Güncel spor sağlık teknoloji haberlerini takip edi..