Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

Sana dolup dolup boşalıyorum

Sana dolup dolup boşalıyorum
 

görsel görsellik


sana dolup dolup boşalıyorum
bir silahım örneğin kendini vurduğun
her atıştan sonra temiz içli
bir daha doluyorum acı bedenine
sargı bezi sarmıyor

sana dolup dolup boşalıyorum
bir tokatım örneğin yüzüne vurduğun
kızgınlığının adıyım saf dilli
bir daha doluyorum yüzün değişiyor
kelimen bile yok söylediğin

sana dolup dolup boşalıyorum
bir karpuzum örneğin suyunu içtiğin
çekirdeği midene iniyor, derin
bir daha doluyorum dilim dilim
karpuz seremonisi sevdiğin

sana dolup dolup boşalıyorum
bir bardak sütüm örneğin tadını bildiğin
kanında dolanıyorum hücren parçalanırken
bir daha doluyorum ılık ılık
ama sen sütü sevmezken

sana dolup dolup boşalıyorum
sadece biriyim örneğin adını bildiğin
tokat bildiğim tokatın yüzümde acısı
çekip vurduğun silah benim silahım örneğin
temizlenmiş silah kader mi ne?
dolup dolup boşalıyorum sana
Çekirdeği karpuza dönerken gövdenin
Ilık bir süt hücrenden fırlıyor, simsiyah.
Ve ben bir kez daha dolup dolup boşalıyorum.

 
Toplam blog
: 41
: 656
Kayıt tarihi
: 06.12.08
 
 

1972 doğumluyum. Halkla ilişkiler sektöründe çalışıyorum. Yaşamım işim, kitaplar ve yazı üçgeninde g..