Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Sana gelen bana gelsin

Sana gelen bana gelsin
 

Bir şarkı sözüdür. sevdanın derinliğini ve bağlılığı anlatır. Nereden çıktı şimdi diyeceksiniz. Şaşırmayın ama günümüzde şehitlerimizin kanı aktıkça akıyor. Ama bizler sevdamızı bırakmışız kendi sevdamıza düşmüşüz. Hem de öyle düşmüşüz ki bataklık misali çırpındıkça içine gömülüyoruz. Nerede milli çıkarlar ve nerede memleket meselesi. Varsa yoksa iktidar ve para. Aslında onu o kadar isteyenler bunların içinde boğulup gidiyorlar ama farkında değiller.

İnsanlar ülkesini temsil eden insanlara çıkarları için saldırabiliyorlar. Bakıyoruzki yalan yanlış ismi geçen bir olayda doğruyu araştırmadan zihniyeti bulanık nsanların maşası oluyorlar. Peki neden kişisel çıkarlar için. Ne oldu ülke menfaatlerine. Bu neyse diyeceğiz ama kendini bilmezler sadece onlar değiller ki yalana kananlar doğruyu öğrenmeden saf tutmaya başladılar. yalnız bir ata sözümüz vardır bu durumları çok iyi anlatır. Erken öten horozun başını keserlermiş.

Geçmişte benzer durumlar olmuş ama nerede bu bilgelik. elerine bir def aldılar çalıp dururlar. Yanlış olduğunu daha sonra öğrenselerde çalmaya devam ederler. Zira onlar için haber bir yere kadar. Önemli olan lekedir ve çıkarlarını ancak bu lekeler çıkarabilir.

Defi çalan olur ama bilin ki o definde bir sahibi var. Sonra o defi çalanları da elbet o çalacaktır. Bir ömür insana uzun gelebilir ama ömüründe bir sonu vardır ve hesabını vermek gerekecektir. Bunu ben düşünecek değilim. Zira haklı hakkını elbet alacaktır. Bu ne taraftan olursa olsun.

Bizlerin gayreti ülkemizin menfaatleri olacağına şahsi menfaatleri düşünür olduk. Alimin fikri ne ise zikri de odur demişler. Hiçte yanlış dememişler. Doğru bir tanedir ve ne olursa olsun bir gün ortaya çıkacaktır. Ununmayın ki doğru güneş gibidir ve güneş balçıkla sıvanmaz. Geceden sonra gündüz muhakkakki tüm çıplaklığıyla ortaya çıkacaktır.

 
Toplam blog
: 196
: 493
Kayıt tarihi
: 28.06.07
 
 

Doğayı seviyorum. Onun içinde yaşamayı ve güzelliklerini tatmayı seviyorum. Yaşamayı ve hatta ölü..