Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sana sesleniyorum evren!

Hey evren sana sesleniyorum. Sesleniyorum ama ben hariç herkesin isteklerine cevap veriyorsunda beni es geçiyorsun sanırım hayırdır inşallah. Büyüklerime inandım evrenin çok istediğim şeylere karşılık verebileceği gibi kanılara kapılarak oturdum hayal ettim. Operatör mü yanlış? Sinyal seviyesinde azalma mı var? Çekim alanına herkes girebiliyorda ben mi giremiyorum? Ateş yakıp duman yöntemiylemi yollayayım isteklerimi bilemedim vallahi. 

Etrafta yeterince kazıklı voyvodayı tahtından ettirecek insanlara sahipken senin derdin nedir acaba? Zahmet olacak ama banada bir dönsen diyorum. Oldu ki yazımı okudunuz ve sizde evrene mesaj göndermeye karar verdiniz. Beklersiniz beklersiniz cevabı alamazsınız evrene güvenmeyin bence siz babanıza bile güvenmeyin. :) Beklentilerimi üst düzeyde tutuyorum ve evren sana mesaj yolluyorum bir an önce ayağımı yakan kızgın kumların olduğu denizin minik minik dalgalarla kumu yaladığı kafamda büyük hasır şapkam elimde buzlu limonatam gözümde çok moda olmasada kendi yağında kavrulan gözlüğüm  ve kafamda deli sorular kulağımda dıpp tıss modlu şarkıların olduğu bir tatil istiyorum istiyorum işte!

 
Toplam blog
: 15
: 434
Kayıt tarihi
: 10.03.12
 
 

Finans sorumlusu ..