Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Sana susuyorum...

Sana susuyorum...
 

Bu gecede sana susuyorum,


Konuşmayacağım ey sevgili...


Sen gene duymayacaksın ki zaten beni


Çünki yoksun seni bulabileceğim yerlerde.

Hani ölürcesine sevdiğin ilk ve son aşkındım, derdin hep öyle

Şimdi nerdesin be hayırsız nerde?

Varmıydı hazırlıksız yakalamak ayrılığa


Hani geceler boyu sevişmelerimizde can katardın canana


Nerde en güzel aşk sözlerini fısıldayan o sevdalı kadın?

Şu üç günlük ömrümü nasılda zindan ettin söyle bana


Şimdi anılarımda kaldı bana bıraktığın hep küf kokan bir sevda

Örümcekler ağ kurmuş, uyuşmuş beynimin her yanına.

Bak her geceki gibi bu gecede düştün ya aklıma

Şİmdi ziyaretine gideceğim kalbimdeki mezarına.


Okumayacağım baş ucunda sana inat olsun diye bir fatiha


Lanet olsun geride bıraktığın aşkınada, anılarına da.

Sızlayacak kemiklerin,

Hayırla anmayacağım seninle gecen günleri.

Bu gecede sana susuyorum, konuşmayacağım ey sevgili.

 
Toplam blog
: 104
: 618
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Merhaba. Ben Mustafa Kaçan. Ankara'dayım. Doğayı, yaşamı, şiiri, güzel sözleri ve yalanı ..