Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Sana yazdığım şiirlerime yanarım!

Ruhum hep bedenimin gerisinde kaldı
On sekizi geçemedi hiç yaşım
Olgunlaştıramadı beni geçen yıllar
Hayali sevdalardan kurtulamadı başım

Aslında sevmekte pek usta değilim
Sadece mızmızlanmayı iyi beceririm
Tutuştursunlar kağıdı kalemi elime
Daha ilk mısraları yazarken eririm

Çok eskidende hep böyleydim
Sırılsıklam aşıktım Türkan Şoray’a
Şiir defterimi süslerdi resimleri
Çok giderdim açıkhava sinemalara

Liseliyken birazcık sever gibi oldum
Defterler dolusu şiirlerime yanarım
Ruhsuz hallerini hatırladığımda kızsamda
Yine de şiirlerimi hep onun için yazarım

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..