Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Sana Yazıyorum

Sana Yazıyorum
 

AŞK İŞTE...


Bazen Brutus olmak istiyorum bazen Shakespeare.

Bazen oynamak istiyorum bazen yazmak.

Ben sanatsız yapamıyorum.

Sensiz olamıyorum.

Selam olsun sana güzel günler!

Alıp gönlümü gidiyorum durduğum yerde.

İçiyorum, içiyorum, içiyorum.

Canım yanana kadar içiyorum.

Ama gene de gülüyorum hayata

Çünkü Brutusu oynuyorum.

Brutusu oynarken yazıyorum, Shakespeare oluyorum.

İkisisi de zataliniz oluyorum.

Kalbimde çocuk büyütüyorum arkadaş.

Onu besliyorum onun için yaşıyorum.

Ve gene gülüyorum hayata herşeye inat.

İnsanlar sırat köprüsünde yürürken,

Ben koşacağım mevlaya günahlarımla.

Cehennemine bekçi olacağım şeytanla

Ve gene güleceğim cayır cayır yanarken HAYATA .

Belki böyle son bulacak sensizlik.

Belki böyle son bulacak sensizlik.

 
Toplam blog
: 12
: 546
Kayıt tarihi
: 14.04.09
 
 

Kim olduğumu bilmiyorum. ..