Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '13

 
Kategori
Mizah
 

Sanal sitelerde "Çatlatan virüs muhabbetleri"

Sanal sitelerde "Çatlatan virüs muhabbetleri"
 

net'ten...


Bazıları blog çukurunda habire havayı yumruklarken..

Saplantılarından çıkamayanlar, yıllanmış 'Kısır Döngülerinde ' kendilerini yiyip bitirirken...

Dış Dünya'da çok ilginç şeyler oluyordu...

İzmir Milli Eğitim Müdürü, kitaplar yasaklıyor;eski genel kurmay başkanı tutuklanıyor...

Köleleştirilmiş asgari ücretl işçiler, işlerinden 'bir bir ' atılılıyordu...

Tele Vole'cinin renkli yaşamı aynen sürüyordu...

........

Dün gece Facebook'ta büyük bir telaş yaşanıyordu...

Yüzlerce üyeye gönderilen bir paylaşımı TIK'layanların sayfalarında büyük çöküşler yaşandı

Bilişim teknolojisi konusunda bilgili olanlar, bu saldırıyı çabuk atlattılar; diğerleri ise oldukça komik muhabbetlere neden oldular..Telaşa kapılanların büyük çoğunluğu bayan üyelerdi..

Bu, güzelim 'Çatlatan Muhabbetleri, yazmadan edemeyeceğim..( İsimler mozaiklenmiştir)  :))

**********

....

- Hayatım farkında mısın ?..Sayfama bir şeyhler oluyor...Her tarafımı kızamık sarmış gibi !!!..

-Ah şekerim, billahi benim sayfamda da onlarca işgal var...Napcaaz şincik ?..

-Sil..sil kurtul..yoksa sayfan çöker...

-Ay silmekten kollarım koptu...Ne bu yaw?..

-Hocam sizin sayfadan geliyor virüsler...Yok edin onları...

-Benim mi..Vallah benim suçum yok !..Dış mihrakların işi bu...

-Nee...terör olayı mı yani ?..

-Sanki öyle gibi..Herkes sayfasına sahip olsun..Perdelerinizi sıkı sıkı kapatın..Işık sızmasın !..

-Ne perdesi ayol ?..Liloşcum, sende mi TIK'ladın yoksa ?..Vah !..

-Merak ettim naaapiiim ?..

-Ne geliyorsa başımıza hep meraktan !..

-Sinim Hanım, virüsleri taratıver...kurtulursun..

-Neyle taratacam..şincik..ben bilişim özürlüyüm..

-Kolonya ile sil ekranı ..hah hah haa.))

-Yok hipo ile klavye temizlesem olmaz mı...HIh..Çok komikti !..

-Hocam, halen sizden bana akıyor ...TIK'lamayın nooooluur...

-Ben virüs duası buldum..okudum..üfledim..Virüsler yok oldu..

- :))   Gerçek mi ?..

-Gerçek  atbi... Bakın size de göndereyim virüs duasını...

-Gönderin..

-' Deppet taaa...virrüs-ül mahlukat-ül zerzavat-ı kubera-tülbi hayr-ı defi hacet zındıkül virrüs...Mafiiiş..maafiiş'..

-Bunu nasıl ezberleyeceğiz...

-Ezberlemeyin..Paylaşın sayfanızda..

-Ay vallahi paylaşamam...Yeni mikroplar, solucanlar gelir  şincik..

....

-Sürahicim..Merhaba.ben Nuricihan, Ben  sildim kurtuldum :)

-Nuricihan, nasıl sildin ayol...

-Vallahi, bizim herif yatar yatmaz, geçtim ekran başına ..İki saat sürdü...TIK  SİL..TIK ..Sİl...mahvoldu kollarım :(

-Ah canııım..Bu hafta piknikte çiğ köfte yapacaktın...O kollarla nasıl yapcan şincik..

-Hakkatten...Pünahinur Hanımlar da gelecek değil mi ?..

-Tabi Badenur, Ziba Dudu da gelecek...Gerçi o Ziba'dan pek hazzetmem ya ..Neyse..

-Hocam dua tuttu..bak..Virüs kalmadı...

-Büyük sözü dinlediğiniz iyi oldu...Yer gök duayla duruyor..

- Vallaha..evet...Siz yeni virüs saldırısı gelirse kendinizi kurtarırsınız da biz ne yapceez ?..

-Kolayı var..

-Nasıl ?..

-Duayı bir suya koyun..Kaynatın..Suyu ekranınıza pambukla sürün...

-Ekrana mı?..Eee..sonra...

-Ya da duanın çıktısını  alın...Yakın..Küllerini klavyenize serpin...

-Hadi canım sen de :))

-Siz sordunuz ben yanıtladım !..

-Müjdeeee...Ahan da virüs neyim kalmadı...Sultaniyegah Hanım, yarın AVM'de buluşalım...Okey mi ?..

....?????...

-Yattın mı kıız ?..

- Evet yattı..ben kocası Zat-ı Zungur..buyrun devam edelim.

-Saygılar ef.İyi geceler...

..........................

NOT: Yarısı hayali tasarımdır..Anafikir doğrudur.

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..