Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '16

 
Kategori
Şiir
 

Sanki rüyada

Sabah olmuş kalkmışım…
Sanki kalkmamışım
Sanki daha yatağa yatmamışım
Sanki dünü yeni bitirmiş
Sanki yatağa şimdi yatacakmışım
Öyle yorgun öyle bitkin öyle umutsuzum
Perdeyi aralıyorum güneş gülerek içeri dalıyor
Daha bir canlı daha bir parlak
Sokakta adamlar kadınlar çocuklar gülüyor
Güvercinler, serçeler gülüyor
Dönüyorum hanım mutfakta türkü döktürüyor
Televizyonda göbek havaları
İri puntolarda son dakika kurtulduk yazıyor
Kimden neden diye hiç sormuyorum
Oh beee diyorum
Havaya giriyor gülüyor oynuyorum
Sanki rüyadaymışım
Sanki uyuyormuşum
Sanki yine uyuyacakmışım

S. Dündar

 
Toplam blog
: 38
: 155
Kayıt tarihi
: 04.01.13
 
 

1940 yılında Ardahan'da doğdum. İlk orta ve lise öğrenimimi Kars, Ardahan ve Erzurum üçgeni içeri..