Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '14

 
Kategori
Futbol
 

Şansal Büyüka artık bırak ve emekli ol!

Trabzon da maç tatil edildi. Seyircilerin yaptığı taşkınlıklar maçın durmasına neden oldu. Maç durdu ama konuşması Lig TV de devam etti. 

Biz buyuz. Biz hata yapıyor olabiliriz. Bizim hatamız ne? Futbolu seviyoruz ve para ödüyoruz. Bizim ödediğimiz paralar nereye gidiyor? Marcus Merc kimdir? Bir Alman! Kim ne derse desin onun anladığı futboldan ben hoşlanmıyorum. Benim ülkemi bıyık altından hemde benim paramı alarak alaylı eleştirme hakkını ben vermiyorum. Almanya'da olmazmış! Olmazsa olmasın ekmek yediğin ülkeye saygı duymayı sana Almanya'da böyle mi öğrettiler?

Futbol otoritesi imiş! Yahu bu basit bir oyun. Bunun otoritesi mi var? Onun kimden ne fazlası var? Daha benim ülkemin dilini bilmiyor. Benim ülkemin havasını solumamış insanını tanımamış adama, neden söz hakkı var?Bugün Şansal Büyüka ağzından çıkardı baklayı. Hiçbir takıma yakınlığı yokmuş. Salt bu nedenle bir adam futbol eleştirmeni olur mu? Üstelik dilini bilmediği ülkede !

Bu ayıptan daha ayıp bir durum. Sen benim ülkemin adamına güvenme git elin Türkçe bile bilmeyen Almanına yorum yaptır. Bu kararı kim almış kim uyguluyor bilmem. Benim ligimin  TV si benim adamıma güvenmezken başka insanlar bizim adalarımıza nasıl güvenecekler?

Şansal Büyüka artık bırak ve emekli ol. Bu yanlışı daha fazla uzatma. 

 

 
Toplam blog
: 246
: 184
Kayıt tarihi
: 08.09.09
 
 

01.04.1956 doğumluyum. İnsanca yaşamın en önemli değer olduguna inanırım. Paylaşmanın önemine ina..