Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '12

 
Kategori
Deneme
 

Şanslıyım

Şanslıyım
 

Alıntı


Yavaşça ağaran gökyüzü

Seni seviyorum diyor

Bunu duymak için o anı yaşamak, o anda uyanık olmak, var olmanın anlamını düşünmek yeterli

Sessizliğin içime işlediği o an, var olmanın son derece anlamlı olduğunu seriveriyor önüme

Şanslıyım diyorum kendim olduğum için

Düşündüklerimle hissettiklerimle var olduğum için

Hayatımdaki olumsuzlukların farkına varıp

Değiştirmek adına çaba harcadığım için şanslıyım

Nefes aldığım için

Sorunlarla başa çıkabildiğim için

Şanslıyım.

Söyleyecek sözüm

Gidecek yolum

Sevebilen bir yüreğim

Birlikte gülenlerim, ağlayanlarım olduğu için şanslıyım

Ve

Hayatımın olumlu yanlarını içeren notlarım olduğu için şanslıyım (Deli kadının notları)

Keyfim kaçtığında

Her şeyden kaçmak istediğimde o notlara bakar gülümserim.

 Etrafım insanlarla doluyken, kendimi çok yalnız hissettiğim anlar da var

İşte o anlarda, hatta an’ dan   bile kısa bir zaman dilimi içerisinde bir şeyler hisseder, adını koyamam

Hüzünlenirim

Hatta hüznün kendisi olurum o an

‘’ Yaşam ağlamayla başlayan bir hüzün müdür deli kadın? ‘’ diye sorarım kendime zaman zaman

Neyse…

Hüzünlendiğim için de şanslıyım

Çünkü

Hüzünlenmek var olmaktır

Hüzünlenmek insan olmaktır.

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..