Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

20 Şubat '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Şarkı Sözü ''Deee gettt...'' (!)

Şarkı Sözü ''Deee gettt...'' (!)
 

Şarkı Sözü:Bir şarkı söylüyorum şimdi;Deee gettt...


Bir şarkı söylüyorum şimdi içimden!

''Ağızdan çıkan, ''Deee gettt'' lafından yükselen sese binip, sana doğru geleceğim! Gelirken çıkardığım sesin kükreyişinden ne kadar ''korkmuyorum'' desen de ruhunun titreyişini elime geçireceğim! Sana bakıp, şimdi ki gibi acıyacağım! Ay tutulduğunda hazır ol. Gün tutulduğunda bekle beni.. Senden öcümü almaya gelecek meleği ben doğuracağım! Korkma! Canını yakmayacak! Sadece senin yedi kat yerin dibine batmış yüzünü, güneşe, Allah'a tutacak!''

Şarkımın sözlerini anladın mı şimdi?

Sabiha Rana
 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..