Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '15

 
Kategori
Şiir
 

Şarkılar ateşten

Şarkılar ateşten
 

Terastayım

Kuşlar geliyorlar

Şarkılar geliyor ateşten

Turuncu kırmızı çalıyor gökyüzü

Benim gitarımın telleri kederden

*

Odalarda tutuyorum kendimi

Güneşe çıksam eriyorum

Şarkı bıçakları yapıyorum

Keskin, sivri

Şiirler bileyliyorum

*

Biraz İzmir gönderin bana

Bir Plymouth 56 model

Biri bir mektup yazsın birine

Çocuklar ip atlasın sokağımda

Uyuyamadığım gecelerin sabahında

O kadının şiirlerini okuyun

Hani o “son mektup polyanna’ya”

Bir bana dokunuyor bu ölümler

Dokunduğunu sandığına dokunamamışsın

Öyle söylüyor seneler

*

Yaşlı bir adamım artık

Kesmiyorum sakallarımı yıllardır

Hiç taramadım saçlarımı

İyi bakmadım kendime

Şimdi her şey çok geç

Şimdi her şey çok fazla

Ne güzel olurdu şimdi

Çisil, çisil bir yağmur yağsa

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..