Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Şaşırdım

Şaşırdım
 

Şaşırmış durumdayım,

Ne yapacağımı hiç bilmiyorum,

Korkuyorum hayatdan,

Bana getireceğini bilmediğim için.

Hiç kolay değilmiş yaşamak,

Yıkılmadan ayakda durmak,

Herşeye rağmen yıkılmadan, dimdik,

Gerçekden herkesin harcı değilmiş.

Yine kayboldum, geçmişle gelecek arasında,

Dön dolaş yine aynı çıkmaz yollar,

Birgün doğru yolu bulacam,

Ama meçhul!

Gel hayat seninle barış imzalayalım,

Savaştıkça ikimizde yıpranacağız,

Tamam, seninle kavga etmeyeceğim,

Seninle hayat dostu olacağım,

Ama sen de bana hayatın anlamını öğreteceksin,

Söz mü?

 
Toplam blog
: 11
: 564
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1983 Tokat doğumluyum. Ancak çocukluğumdan beri İstanbul'da yaşıyorum. Meslek Lisesi mezunuyum. Ulus..