Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '20

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

ŞAŞIRMAYACAĞIM

Başka hisleri başka insanlarda değil de hepsini sen de tüketmek isterdim.Bilmeden tükendim.İnsan sevince tükenirmiş bunu da sonradan öğrendim. Gerçi önceden biliyor olsam da yine seni severdim.Gideceğini bile bile her gelişinde güle güle der gibi hem de...

 

Anlatmak istediğim şeylerin üzerinde yoğun bir şekilde çalışırım. Hatta ayna karşısında defalarca prova yaptığım bile olur. Hata yapmaktan kaçınırım insan severken hata yapar mı peki ? Diye sorsrdım kendime onun da cevabını yeni öğrendim.Kendin de dolduramayacağın boşluklar yaratacak kadar sevdiysen birini çoktan yapmışsındır o hatayı çünkü herkes bir gün gider.

 

Gitmeyenlerin olduğunu söyleme bana, inanmam Beden kalsa ruh gider.Sanki tahterevalliye binmişiz de karşımızda kimse yokmuş gibi hissettiğim anlar oldu, tabii yerine kimseyi koyamadığım anları da görmezden gelemem...

 

Sahi seni nasıl görmezden geliyorum onu da bilmiyorum.Belki de görüyorumdur hala ne dersin ? Bu soruyu sana sormayı o kadar çok isterdim ki ...Ne yakınımdasın ne uzağımda.. Kalbin kalbimin içinde ama sen yoksun Bir şiir okusam sana. Her şey eskisi gibi olur mu?

Diyor ki Orhan Veli ...

Gemlik'e doğru

Denizi göreceksin

Sakın şaşırma....

 

Yeniden karşılaşır mıyız bilmiyorum.Bu şiir kadar kısa bir aşk mıydık bilmiyorum Bildiğim bir kaç şey var Gemlik e doğru denizi göreceğim ve şaşırmayacağım.

AHMET BATMAN / BENİ İÇİNDEN SEV

 
Toplam blog
: 23
: 143
Kayıt tarihi
: 03.09.10
 
 

 sufi ..