Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '20

 
Kategori
İlişkiler
 

Polyana

Siz küçükken annenizden dayak yediğiniz de ya da sevilmediğiniz hissettiğiniz de yatağa yatıp bu hayat benim değil şimdi uyuyacağım sevildiğim harika bir hayatta uyanacağım dediniz mi hatta daha küçücük yaşlar da bir prenses olduğunuza inanıp bir şatoda uyanıcağınızı hayal ettiniz mi 

Şimdi büyüdüm ne değişti evliliğimde kötü şeyler yaşadığım da aynı şeyi yapardım uyuyup uyanacağım bütün hepsi geçecek diye ama geçmedi  ben ben den geçtim hiç bir şey geçmedi boşandım

Polyana olmuştum ben,  sorunlardan kaçma duygum o kadar fazla ki yüzleşmekten yoruldum deniz kenarında küçücük bir evde uyanmak istiyorum artık şatolar da gözüm yok  huzur sessizlik her şeyi unutmak kendimi değersiz sevilmeyen  hissettiren her anıdan uzaklaşmak önce kendimi sevmek istiyorum aklımdaki travmaları silmek istiyorum 

 
Toplam blog
: 23
: 143
Kayıt tarihi
: 03.09.10
 
 

 sufi ..