Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '17

 
Kategori
Şiir
 

Şaşkınım

Şaşkınım
 

Şaşkınım


Doğduğum günden beri

Şaşkınım,

Bazen yanlıştır tarihlerim,

Bazen de tariflerim…

Kırk yılda bir

Uçak kaçırmışlığım da var!

“Çek Adana’ya…” demedim.

Dostlar sakın

Hava korsanı sanmayın.

Son anda bilet aldım tekrar

Pahalı tarifeden…

 

Sokaklarda kaybolurum bazen

Üstüm başım berbat,

Elimdeki hediye tatlının akmış şiresi

Tatlandırmaz günümü…

Birkaç saat rötarlı varırım

Yanlış verilen adrese…

Suç bastırmaktır niyetleri de

Bu yüzden

Abarttıklarına bakmayın,

Dört saat gecikmişliğim yalan…

Güvendiğim dağlara kar yağmış,

Doğrudur,

Yağmurda susuz kalmışlığım.

 

Şaşkın ördek gibiyim,

Bir sağa, bir sola koşturuyorum,

Bir ileri, bir geri derken

Sonuçta yerimde sayıyorum.

Bazen de ufak bir ilerleme

İki ileri, bir geri

Mehter takımına benzedim ama

Ne yana baksam yok,

Sarı saçlı, mavi gözlü devim.

Gayya kuyusunda kaybolmuş özlediklerim…

 

Ben doğarken yapmışım en büyük şaşkınlığımı

Yanlış zamanda, yanlış yerde doğmuşum.

Söylemeye dilim varmıyor ama

Sanırım ülkem de yanlış,

Hatta gezegenim de…

 

Şaşkınlık içindeyim dostlar

Nedir bu benim halim

Ha bir de şu dünyanın hali?

 

HARİKA UFUK

ADANA

28.03.2017

SAAT:16.00

 

 
Toplam blog
: 389
: 261
Kayıt tarihi
: 01.12.13
 
 

Adana'da doğdu. Öğrenim hayatına İstanbul'da Çengelköy İlkokulu'nda başladı. İstanbul Marmara Ünive..