Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '17

 
Kategori
Şiir
 

Gerek yok

Gerek yok
 

Alıntıdır...


Sonra dedim ki; 

Boşver gerek yok! 

Mesela ağlamaya gülüşmeye 

Rakıyı buzsuz içmeye hatta rakı içmeye 

Kelimeleri birleştirip şiir yazmaya 

Her özlediğimde adını kravat iğnesine tırnaklarımla kazımaya 

Gerek yok 

Boşver 

Sen de sevme beni 

Böyle kalalım 

İçimizden şarkılar söyleyip 

Güzel günler anmaya 

Kolumu

Her izlediğim filimde sağımdaki boş koltuğa 

Atmaya 

Gerek yok 

Boşver 

Bir otobüs durağında ellerimin titremişti ocak ayında 

Bir otobüs durağında sabah namazı okunurken 

Seni bekliyordum 

Başımı cama koyup 

Seni özlüyordum geceleyin nöbet tutarken 

Sıcak bir yaz günü Kıbrısın 

Şimdi duyup üzülme 

Boşver 

Gerek yok 

Beni sevmeye inandıramazsın 

Çünkü artık şarkı söyleyemiyorum 

Emre ERDEN 

Mavi Şair 

 
Toplam blog
: 203
: 322
Kayıt tarihi
: 16.11.13
 
 

1991 İskenderun doğumlu. EMU Mütercim Tercümanlık, Amasya Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği mezun..