Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

Ellerinden okudum çaresizliğimizi!!

Gözlerin kaçmıştı…

Ellerinden okudum çaresizliğimizi!!


Öyle duruyordun karşımda sessizce

Hani oynarken düşüp dizleri kanamış da

Annesi eve çağıracak, çağırmasın diye

Gözlerinden yaşlar aktı akacak

Ama bir yandan da ‘acımadı kii’ edasıyla..


Öylece duruyordun işte

Ne olmaz diyordun bundan sonra ne de olur..

Ne hadi gidelim diyordun ne de kalalım..

Dilimizi bilmez bir yabancı gibi

Ne kendini anlatmaya çalıştın ne de beni anlamaya

Gözlerini kaçırdın, ellerin kaldı bana..


Ellerin sımsıkı tutuyor ellerimi

En ufak bir hareketimde daha da bir sıkı

Ama o gözlerin, ah o gözlerin

Firari bir suçlunun şaşkınlığıyla

Hangi kuytuya gireceğini bilemez bir halde

Işıksız, kapkara yalancı umutlarda…


İşte bu bizim çaresizliğimizdi

Sevginin çare olamadığı

Umudun çoktan terk ettiği noktadaydık şimdi

Ne senin bana gel demeye

Ne de benim senin olmaya haddim yoktu…

Bu hayat günlük, bu hayat çok boştu..


Gözlerin kaçmıştı..

Ellerinden okudum çaresizliğimizi..


Şebboy Yıldız

 
Toplam blog
: 20
: 779
Kayıt tarihi
: 07.02.09
 
 

Okumayı ve okuduklarımı paylaşmayı severim. özellikle yakın tarihimizi okuyup ve anlayarak gelece..