Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '15

 
Kategori
Deneme
 

Satır araları

Satır araları
 

...


Satır aralarında sözüm sana; çekip çıkartabilene, dosta acı söyleyebilene, doğru söyleyip dokuz köyden kovulduğu halde tekrar söyleyebilene...

Ben sade bir hayatın insanıydım. Neşeli olmasa da hatırladığım şeyleri özlediğim bir çocukluğum; sevgi dolu, tertemiz bir annem, çok sevdiğim bir ablam, anlaşabildiğim bir erkek ve çok çok düşkün olduğum bir kız kardeşim vardı. Babam da vardı. Bazı çılgın hayallerim, sürekli deli gibi gülen bir yüzüm, gücüm, cesaretim vardı. Sakindim hep, kimsenin bilmediği tuhaf totemlerim vardı:) Rüyalarım, hislerim ve hatırladıkça şaşırdığım küşük olaylarım da.

Yazdığım yazıları okuyan; okuduğuna mutlu olan, okuduklarına şaşıran, okuduklarına gülen de oldu. Ben hiç; mutlu etmek, şaşırtmak, ya da güldürmek için yazmadım. Yazacağım yokken de, bana da yaz dediler diye de yazmadım. Paylaşmayı sevdim kalbimi...

Bir çok kışı, yazı geride bırakırken; kaybettiğim kişiler, şeyler oldu. Hayatıma giren herkesin bende bıraktığı, bazılarının da alıp geri vermediği şeyler de. Yaşadığımız süre boyunca olacağı gibi ve her kıştan sonra geldiği gibi yine bir yaz geliyor. Seversin yazları; güneşi, denizi, yolculuk etmeyi de. Dün yarına göre daha güvenilir gelirken, aynı zamanda ben de seviyorum gelecek olan yazı. Gücüm ve cesaretim ara sıra mola verse de bazıları gibi dümdüz olmayacak yolum biliyorum. Tereyağından kıl çeker gibi kurtulamayacağım olayların merkezinden. Herkes sağa dese de ben yine kalbimi dinleyip sola gideceğim. Nefes aldığın süre boyunca seveceksin beni çünkü ben güzel severim... Zaman geçtikçe haklı bulacaksın, haklı buldukça özleyeceksin. Ben hep özlemlerle doluyum. Mutlu bir hayata, devam eden sevgilere, verilen ama tutulamayan sözlere...

Ben de diğerleri, sen de benim gibi sevileceksin ama hatırlayacaksın. Konuşmaktan çok bakıp da anlayacaksın halden, konuşmaktan çok dinleyeceksin. Ben yazacağım nefesim yettiğince söyleyemediklerimi. Hayat diyeceğiz dostalarla bir araya geldikçe. Ne büyük dertler var deyip uzaklara dalacağız..

14.04.15

Söz gider yazı anlayana kalır...

 
Toplam blog
: 20
: 94
Kayıt tarihi
: 06.01.13
 
 

1981 Yılı İstanbul doğumluyum. Doğduğumda güldüğümü söylerdi annem. Yazmaya 1996 yılında başlamış..