Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '15

 
Kategori
Emlak
 

Sayenizde Kartepe'yi terk edeciğim


Kartepe çok ilginç bir yer. Kartepe’ye ihtiyacı olan her şey yapıldı!

Türkiye genelinde 11 hipodrom var, bunların biri de Kartepe Sarımeşe’de.

İlimizde doğru dürüst spor salonu bile yokken Kartepe Belediye Başkanı Hüseyin Üzülmez’in 41 vizyonunda olması gereken spor salonu yapılması planlanıyor!

Bunların hepsi ihtiyaç, vizyon ve misyon gerektirir !

Ben Sarımeşe’de dört yıldan beri yaşıyorum.

Ya, başkan “Yollarım yok benim tahterevalle giderim hipodroma”

Haberi okuduğumda ağzım açık kaldı. Ben bunu hak etmiyorum dedim. Böyle önemli bir ilçeyi ne hale getirdiler.

Bundan birkaç gün önce Kartepe’nin halini tüm ülke gördü. Kartepe sular altındaydı.

Üç gün sonra da hem de ulusal bir gazetede, Milliyet’te haberi okuyunca kan beynime sıçradı!

Bu kadar mı dedim…!

Başkan Üzülmez nerede oturuyor bilmiyorum ama bir gelsin Sarımeşe’ye görsün durumumuzu.

Birkaç güne kadar hipodrom da yarışlar başlayacak ve  haftanın iki günü ilimizden ve il dışından bir çok sayıda misafir yarışları seyretmeye gelecek.

Bu insanları bu şekilde mi karşılayacaksınız?

Vizyonunuz, misyonunuz buysa diyecek bir şey bulamıyorum.

İnsanları Kartepe’den soğutuyorsunuz. Sırf bu yüzden evimden taşınmak istiyorum.

Ben emlakçıyım, kendimin bile memnun olmadığı bir bölgeyi alıcılarıma nasıl tavsiye ederim ?

Nasıl güzel haberler yaparım?

Bazen özellikle Kartepe’nin değer kaybetmesi için çaba sarf edildiğini düşünüyorum.

Yıllarca bizi Kartepe Kent Meydanı ile avuttular, şimdi de spor salonuyla ortaya çıkıyorlar.

Önce alt yapını yap, yaşanacak hale getir.

Her yağmurda korkmayalım, bu sefer kimin evi sulara gömülecek diye.

Kartepe’de bir çok ev sular altında kaldı.

Nerdeyse, biz suçlu olduk! “Buraya ev mi yapılır” diye.

Ya siz değimlisiniz buraya ev yapın diyen!

Yok ya, sayenizde çok sevdiğim Kartepe Sarımeşe’yi terk edeciğim…!

Benim anlamadığım bu ilçe bu kadar kötü yönetilirken kimsenin sesi çıkmaması.

Ben fikrimi söylüyorum, konut pazarında Kartepe ilçesi değer kaybediyor. Kimse konut projeleri üretmiyor, düşünmüyor bile…

Üç beş güzel projede Kartepe’nin kötü yönetilmesinden dolayı değer kaybetmeye devam ediyor.

Gerçekten aklıma çok kötü komplo teorileri geliyor ama dur bakalım diyorum!

Hiç kimse kusura bakmasın.

Her geçen gün değer kaybeden Kartepe’ye birileri el atsın aman Kartepe Belediyesi olmasın!

 
Toplam blog
: 12
: 226
Kayıt tarihi
: 05.07.14
 
 

Emlak sektöründeyim.  ..