Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '09

 
Kategori
Mizah
 

Saygılarımla müdürüm!

Saygılarımla müdürüm!
 

Eski müdürümle karşılaştım geçenlerde, keşke karşılaşmaz olaydım! İşten çıkmış evine dönüyormuş.
Vaaay canım kardeşim, nası gidiyo emeklilik dedi. Ne olsun dedim, iyilik sağlık.
Bir iş falan kurdun mu, boş duramazsın da sen?
Yok dedim, çalışacaksam neden emekli olayım ki?
Şeyy, Milliyet’in internet gazetesinde blog yazarlığı yapıyorum da.
Bravo sana, uzanan kol bizden olsun. Milliyet ha, çok sevindim çoook, sende bir cevher görüyordum zaten..
Sağolun müdürüüm!
Peki nasıl okuyabiliriz seni?
Google’a adımı soyadımı yazın, enteeeer, hepsi bu!
Eve gidince hemen bakacağım.
Hatta şimdiden sabırsızlanıyorum diyebilirim!
Sağolun müdürüüm.
Ne yaptım ben yaa, dedim sonradan!
Son yazımı buraya gelmeden az önce vermiştim yayına.
Adam ya direkt girerse o yazıya!
Bittim ben, valla billa bittim!
Öyle ya, ya yine tıngır mıngır gidiyorsa!
Herkesin diline düşerim valla!
Ertesi sabah büro’da herkese anlatır, hem de abartır!
Çocuklaar, bizim genç emekli var ya?
Gazeteci olmuuş, iyi hoş ammaa, okuyanları çok az yahuu!
Aman aman, bu fırsatı vermeyeyim ona!
Müdürden evvel gideyim eve.
Son yazım az okunmuşsa yayından alayım hemen, önceki yazıları bari okusun!
Ya da başlık değiştireyim, hatta çıplak resim koyayım yaw!
Yeter ki okunma sayacı uçsun gitsin!
Ama, ya Burcu hanım okursa, sapıkmış ya bu adam, ama hiç belli olmuyordu yaa derse ya bana?
Ona asılmadığıma pişman olurum bu defa!
Kapıdan girdiğimde müdürün aradı dedi hanım, sayın yazarım beni arasın dedi!
Dalga geçtiği besbelli!
Hadi yaaaa dedim, bittim desene!
Alooo müdürüüüm.
Canım kardeşim yaaaa!
Efendim müdürüm?
Son yazını okudum ama, sayfan ilk okuyan sizsiniz dedi yahu!
Ya ben de okumasaydım müşterisi yoktu galiba! Hah hah haaaaa!
Sayfa takılı kalmış olmalı müdürüm, ama çözülür merak etmeyin!
Saat zembereği gibidir yani, çözülür bir ara!
Sayfa hatası diye bir şey var, bu aralar oluyor maalesef!
Yarın cümbür cemaat, hepiniz tıkayın müdürüm, her gün tıklayın.
Valla da billa da memnun kalacaksınız!
Eski yazılarımız referansımız, cıvıl cıvıl, hem de vızır vızır!
İyiyiz yani bir sorun yok!
Saygılarımla müdürüm..

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..