Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '09

 
Kategori
Sınavlar
 

SBS

SBS
 

SBS...


"Sınavlar, sınavlar, sınavlar... İğrenç, nefret verici, korkunç şeyler... Nefret ediyorum onlardan nefret! Hep ailemle aramı bozuyorlar. Arkadaşlarımla aramı bozuyorlar. Dışarı bile çıkamıyorum onlar yüzünden. Kim bulmuşsa şu sınavları Allah onların belasını versin ayol! Yeter artık canım yeter, aaa! Bu da can yani patlıcan mı sanki?! Hayatımın en güzel senelerini mahvediyorlar. Onlar yüzünden evde oturup kös kös ders çalışıyorum. Neymiş, tekrarmış. Okuldakileri al, eve getir sat! Oohhh ne ala memleket! Ama ya diğer arkadaşlarım. Onlar sabahtan akşama kadar sokakta oyun oynuyorlar. Beni camdan görüyorlar ders çalışırken de camın altına gelip "mööööö" diye bağırıyorlar. Rezil oluyorum. Bir de gelip bunu sınıfta anlatmazlar mı... Sen gel de ağızlarının ortasına doğru bir tane çarpma!" diyesi geliyor bazen insanın da işte zor tutuyor kendini... Hele bir de sınav öğrencisiyse, eyvah!

Ben bu sene ilk defa gireceğim SBS'ye, yani 6.sınıf öğrenciyim. Derslerim çok iyi. E sınavlardan da iyi not alıyorum. SBS'ye de bir güzel çalıştım. Elimden gelenin fazlasını yaptığıma inanıyor, ve bu nedenle de kendimle gurur duyuyorum. Ama etraftakiler sanki bir sorun varmış gibi davranıyor bana... Çünkü bende ne bir heyecan, ne bir kaygı, ne de bir korgu var. Diğerleri gibi hiç gözümde büyütmüyorum sınavı. Rehber öğretmenlerimle konuşuyorum. Bilgi alıyorum ve bu nedenle de hiç "ayyy sınav da yaklaşıyor ne yapacağım şimdi ben eyvah" demiyorum. Diğer arkadaşlarımı görüyorum da çalışsalar bile yapıyorlar bunu...

Şimdi karşımda bunu yapıyorlar ve ailem de "evet haklısınız çok çalışmalısınız" diyor. Sonra bakıyorlar ben de bir rahatlık, bir genişlik... Sınavı hiç takmıyorum zannediyorlar. Ama öyle değil ki.Ben çalıştım, görevimi yaptım. Şimdi benim elimden "Bismillahirrahmanirrahim" demekten başka ne gelir?

Eğer benim yaşımda olan ve anlattığım duygulara kapılan arkadaşlarımız varsa, dinlesinler beni. Bakın hiç çalışmayın boşverin demiyorum sakın öyle zannetmeyin. Herhalde yine ufacık bir heyecanınız olsun ama çok abartmayın. Siz elinizden geleni yaptığınıza inanıyorsanız, sorun yoktur. Yani "No Problem":)))

(Bu anlattıklarımın hiçbiri evde olan olaylardan değildir.Kendi hayalgücümden ibarettir.)

 
Toplam blog
: 52
: 1454
Kayıt tarihi
: 23.10.07
 
 

Merhabalar. 1997 Antalya doğumluyum. Zonguldak'ta yaşıyorum. 2007'de aranıza katıldım. Burası ben..